//
کدخبر: ۵۲۷۵۶ //

شریفی می خواست توپ را به زور ببرد / گردان: خلعتبری چشمه ریزی از حرکاتش را نشان داد

شهاب گردان می گوید که پیروزی در لیگ را با پیروزی در جام حذفی برابر تراکتورسازی عوض نمی کند.

 شریفی می خواست توپ را به زور ببرد /  گردان: خلعتبری چشمه ریزی از حرکاتش را نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

شهاب گردان گلر تیم پدیده در مورد دیدار برابر تراکتورسازی و پیروزی برابر این تیم که باعث شد این تیم به رده دوم جدول رده بندی صعود کند گفت: بازی خوبی برای ما بود و فکر می کنم بازی مهیج و تماشاگر پسندی هم شد. خوشبختانه موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و توانستیم 2 گل بزنیم. متاسفانه آخر بازی کمک داور مسابقه مرتکب اشتباه شد و یک پنالتی گرفت ولی خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز حساس این دیدار را بگیریم.

 

گردان در مورد اشتباه داوری و درگیری با بازیکنان تراکتورسازی پس از زدن پنالتی در ثانیه های پایانی ادامه داد: من می دانستم که داور اشتباه کرده و به او هم گفتم؛ ولی گفت که مطئنم پنالتی شده است. داور مسابقه هم نظری نداده بود. مطمئنا کمک داور قصدش کمک به داور بوده؛ ولی به نظرم تصمیم اشتباهی بود.

 

گردان در مورد درگیری با ایران پوریان و شریفی هم می گوید: در مورد درگیری هم طبیعی است که تیمی که گل می خورد باید شروع کننده بازی باشد. با ایران پوریان درگیری نداشتم و مهدی شریفی بود که آمده بود توپ را با زور بگیرد. در فوتبال هم این مسائل طبیعی است و چیز عجیب و غریبی نیست.

 

شهاب گردان که همراه با تیمش در دیدار جام حذفی مغلوب تراکتورسازی شده بود، در مورد اینکه کدام پیروزی را ترجیح می دهد و چرا، عنوان کرد: من لیگ را انتخاب می کنم. جام حذفی اگرچه رقابت های مهمی است و سهمیه آسیایی هم دارد ولی خوب کسب عنوان و رتبه در لیگ با ارزش تر از جام حذفی است. البته آنجا هم ارزش دارد؛ ولی ترجیح من با توجه به اینکه هر دو جام را هم گرفته ام، لیگ است.

 

گلر سابق پرسپولیس در مورد شرایط تیم پدیده که در این فصل موفق شده به رتبه دوم لیگ برسد و اینکه چقدر این موضوع برایشان قابل پیش بینی بوده، افزود:می دانستم که باشگاه هدف های بزرگی دارد و نتایج خوبی هم می توانیم بگیریم، فقط شک من به این بود که بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم جذب نشوند. از بازیکنانی که قرار بودند به تیم بیایند، شناخت داشتم و می دانستم چقدر می توانند تاثیرگذار باشند. تا حالا هم توانایی های خود را نشان داده اند و به خوبی با بچه های قدیمی تر تیم هماهنگ شده اند و قدیمی تر ها به خوبی آنها را پذیرفته اند. گروه خوبی در کنار هم هستیم و به امید خدا اگر اتفاق خاصی نیفتد، می توانیم رتبه خوبی کسب کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۷۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان