//
کدخبر: ۵۲۷۴۴ //

تیر خلاص به پرسپولیس؛ رضایت ریزه‌اسپور هم دردی دوا نمی‌کند

دیگر راضی کردن ریزه‌اسپور هم دردی را از پرسپولیسی‌ها و طارمی دوا نمی‌کند.

تیر خلاص به پرسپولیس؛ رضایت ریزه‌اسپور هم دردی  دوا نمی‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 از زمان اعلام خبر محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی، پرسپولیسی‌ها بیشتر از همه مسابقات، نگران بازی با الهلال بودند. دیداری که سه روز دیگر برگزار می‌شود و در سرنوشت تیم صعودکننده به فینال آسیا تاثیر زیادی دارد. برانکو امیدوار بود طارمی لااقل در این مسابقه حضور داشته باشد و به تیمش برای رسیدن به فینال کمک کند. در رخ دادن این اتفاق، گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفت. شنیده شده حتی پرسپولیس در تکاپوی توافق با ریزه‌اسپور هم افتاده تا با پرداخت مبلغی، این تیم را راضی کند تا شکایتش را پس بگیرد. پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند با جور کردن پول ریزه‌اسپور و توافق مالی با آن‌ها، از این راه از بحران خارج شوند.

 

راه حل پرسپولیسی‌ها که در روزهای اخیر بعضی رسانه‌ها هم درباره آن نوشته بودند، بی فایده است. روزبه وثوق احمدی، مسئول کمیته تعیین وضعیت فدراسیون به نود گفت که راضی شدن ریزه‌اسپور دیگر کمکی در حکم صادر شده علیه پرسپولیس نمی‌کند: «راضی کردن ریزه اسپور، زمانی به کار می‌آمد که فیفا هنوز رای نهایی را نداده بود. حالا پرسپولیس موظف است هزینه‌ای که در نامه فیفا آمده را پرداخت کند تا شامل محرومیت‌های بیشتری نشود. رضایت گرفتن از ریزه اسپور، دیگر پرونده را مختومه نخواهد کرد و فیفا رای خود درباره آن را داده است.»

 

این یعنی این که آخرین راه فرار پرسپولیس برای برگرداندن حکم طارمی و محرومیت از نقل و انتقالات هم به بن‌بست خورده است. پرسپولیس باید به نبودن طارمی عادت کند، برای یک سال بدون خرید آماده شود و جلوی هزینه‌ها و فاجعه‌های بزرگتر را بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: وبسایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۷۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان