//
کدخبر: ۵۲۶۱۳ //

از هواداران تراکتورسازی دلخور نیستم / خلعتبری: ایرانپوریان دستش را سمت من پرتاب کرد

مهاجم تیم پدیده مشهد اعلام کرد قصد تلف کردن وقت مسابقه را بعد از اخراجش از زمین نداشته است.

 از هواداران تراکتورسازی دلخور نیستم /  خلعتبری: ایرانپوریان دستش را سمت من پرتاب کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد رضا خلعتبری در پایان دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی که با برتری پدیده همراه بود، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. خوشحالم که با تلاش بچه ها توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم. وی درباره درگیری اش با ایرانپوریان که منجر به اخراج شد، گفت: در دقایق پایانی برخوردی بین من و ایرانپوریان پیش آمد. داور قبل از آن باید بازی را متوقف می‌کرد. او خطا کرد و سپس دستش را سمت من پرتاب کرد. نمی‌دانم هل دادنم اخراج داشت یا نه، اما تصمیم داور این بود که کارت قرمز بگیرم.

 

مهاجم پدیده درباره تاخیرش در خروج از زمین بیان کرد: دقیقه 90 بازی بود و اگر می‌خواستم از وسط به سمت نیمکت بروم و از زمین خارج شوم، مسیرم دورتر می‌شد. تصمیم گرفتم از طول زمین به پشت دروازه خودمان بروم و از زمین خارج شوم.

 

خلعتبری درباره شعار هواداران تراکتورسازی علیه خودش افزود: به هر حال هواداران سرمایه فوتبال هستند. من به تراکتورسازی بابت این هواداران تبریک می‌گویند. من با سپاهان و ذوب آهن اینجا آمدم و این هواداران همیشه سنگ تمام گذاشتند. اگر چیزی هم به من گفتند به خاطر تیمشان بود. دوست دارند تیم شان نتیجه بگیرد. جا دارد به گل محمدی هم تبریک بگویم. او تیم جوانی دارد و کارش سخت است. با این حال کارنامه‌اش نشان داده که کار کردن با جوانان را بلد است و امیدوارم موفق باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۶۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان