//
کدخبر: ۵۲۵۵۷ //
از فاتح تریم تا اسکوچیچ و سوبله چوبله

سرمربی بعدی استقلال کیست

مدیران استقلال از هم اکنون کار خود را برای انتخاب سرمربی این تیم شروع کرده اند و در این بین با گزینه های زیادی در حال مذاکره هستند.

سرمربی بعدی استقلال کیست
به گزارش فرتاک نیوز،

البته سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته در گفتگو با سایت رسمی باشگاه فاتح تریم را به عنوان گزینه اول سرمربیگری این تیم معرفی کرد: مذاکرات بامربیان مورد نظر باشگاه  آغاز گردیده که نتایج آن پس از قطعى شدن به اطلاع هواداران عزیز خواهد رسید؛ البته گزینه اول ما آقاى فاتح تریم مربى بزرگ ترکیه اى است که در صورت توافق نتیجه آن به آگاهی هواداران خواهد رسید.

 

به نظر، سیدرضا افتخاری قصد دارد با به خدمت گرفتن یک مربی بزرگ معادلات این باشگاه را به نفع خود تغییر بدهد و کمی جوی که علیه اش راه افتاده را آرام کند اما چه کسی است که نداند انتقال فاتح تریم سنگ بزرگی است که برداشتن آن به این سادگی ها نیست. گفته می شود فاتح تریم حاضر نیست با مبلغی کمتر از 2 میلیون دلار به عنوان سرمربی استقلال معرفی شود و این کار انتقال او را بسیار سخت می کند. در روزهایی که استقلال با مشکلات عدیده روبه رو است، به طور قطع نمی شود چنین انتقالی که حدود ۸ میلیارد روی دست باشگاه خرج می گذارد را به سادگی شدنی دانست.

 

البته در این بین نام گزینه هایی مثل سرجیو فاریاس هم مطرح می شود که در سال های گذشته در تایلند و هند سرمربیگری کرده است ولی بسیار بعید است که باشگاه استقلال مذاکرات رسمی با این مربی انجام داده باشد.

 

گفته می شود در صورتی که انتقال فاتح تریم نهایی نشود، مدیران باشگاه مجبور هستند سراغ گزینه های دم دستی تر مثل دراگان اسکوچیچ و یا حتی پرویز مظلومی بروند، گزینه هایی که انتقال آنها چندان زمان بر نباشد.

 

اسکوچیچ در ایران سابقه سرمربیگری در ملوان و  فولاد را دارد که نتایج نسبتا خوبی با این تیم ها کسب کرده است و شاید به خاطر رزومه ای که دارد انتقال او به استقلال چندان دور از ذهن نباشد.

 

در این بین به طور قطع مظلومی هم یکی دیگر از گزینه ها است، مربی که در فصل آخری که سرمربی استقلال بود تیمش را در لیگ برتر سوم کرد و البته در جام حذفی هم تا فینال بالا آورد.

 

آنچه مسلم است مدیران استقلال زمان زیادی برای انتخاب سرمربی این تیم ندارند و با این شرایط کمی گزینه های موجود محدود شده است و شاید آنها مجبور شوند سراغ گزینه هایی بروند که انتقال آنها چندان زمان بر نباشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۵۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان