//
کدخبر: ۵۲۴۲۶ //

ماروتا: دیبالا بخواهد برود برای نگه داشتن او کاری از دست ما برنمی‌آید / از ایگواین راضی هستیم

مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اعتراف کرد که اگر پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر این تیم قصد ترک بانوی پیر را داشته باشد، او و همکارانش نمی‌توانند مانع رفتنش شوند.

ماروتا: دیبالا بخواهد برود برای نگه داشتن او کاری از دست ما برنمی‌آید / از ایگواین راضی هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

، جوزپه ماروتا در گفت‌و‌گو با شبکه پرمیوم اسپورت ایتالیا درباره مسائلی همچون آینده پائولو دیبالا و نیز ناکامی گونسالو ایگواین برای گلزنی برای یوونتوس اشاره داشت.

 

او ابتدا در خصوص انتقاداتی که از ایگواین صورت می‌گیرد، گفت: 90 میلیون یورو برای ایگواین؟ این ماجرا (تلاش برای تخریب و زیر سؤال بردن ایگواین) پس از فروش پل پوگبا به منچستریونایتد آغاز شد. ما از ایگواین راضی هستیم. از آن مهمتر این که او برای سبک بازی ما گزینه بسیار مهمی است.

 

مدیر ورزشی 60 ساله یوونتوس درباره لزوم تعیین غرامت فسخ قرارداد برای بازیکنان این تیم هم عنوان کرد: در اسپانیا تعیین غرامت فسخ قرارداد چیز مهمی است اما اینجا در ایتالیا تنها ایگواین و پیانیچ چنین بندی در قراردادهای‌شان (به ترتیب با ناپولی و رم) داشتند. من مخالف تعیین غرامت فسخ برای قرارداد بازیکنان‌مان هستم.

 

ماروتا درباره آسیبی که انتقال 222 میلیون یورویی نیمار به پاری‌سن‌ژرمن (با پرداخت فرامت قراردادش با بارسلونا) می‌‌تواند به فوتبال بزند، تأکید کرد: ضربه‌ای که این اتفاق می‌تواند بزند را به همین راحتی نمی‌‌توان ارزیابی کرد. به نظر من این آسیب به مراتب پرهزینه‌تر از 220 میلیون یورویی است که به حساب بارسلونا واریز شد.

 

آینده پائولو دیبالا موضوع دیگری بود که مدیر ورزشی یوونتوس درباره‌اش اظهارنظر کرد. او گفت: اینجا بازیکن است که درباره سرنوشتش تصمیم‌گیری می‌کند. اگر او بخواهد برود، نگه‌داشتنش غیرممکن می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۴۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان