//
کدخبر: ۵۲۴۱۹ //
بازی تراکتورسازی - پدیده جذاب خواهد بود

مهاجری: خوشحالم یکبار دیگه به تبریز شهر پرشورها آمدم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان معتقد است تقابل تیمش با تراکتورسازی تبریز جذاب و تماشایی خواهد بود.

مهاجری: خوشحالم یکبار دیگه به تبریز شهر پرشورها آمدم
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: خوشحالم که یک بار دیگر به شهر تبریز و به بین پرشورها آمدم. فردا یک بازی جذاب خواهد بود. بازی‌های ما با تراکتورسازی همیشه تماشاگرپسند و جذاب بوده است. امیدواریم فردا هم مثل بازی‌های گذشته دو تیم یک بازی تماشاگرپسند و زیبا را به نمایش بگذارند.

 

وی افزود: ما تلاش می‌کنیم با تمرکز بیشتر و اشتباهات کمتر به نتیجه دلخواه خودمان برسیم. تراکتورسازی تیم شایسته و قابل احترامی است که هوادار زیاد و پرشوری دارد که به این تیم توان مضاعفی می‌دهند. حضور هواداران تراکتورسازی قطعاً کار ما را سخت می‌کند. ما قطعاً کار سخت‌تری نسبت به بقیه بازی‌های خارج از خانه‌مان داریم. امیدوارم با تلاش بازیکنان نتیجه مطلوبی بگیریم، هرچند شاید این نتیجه مطلوب ما، زیاد مطلوب شما (خبرنگاران) نباشد.

 

«جام حذفی شیوه خاص خودش را دارد.»، سرمربی تیم پدیده با اشاره به شکست تیمش مقابل تراکتورسازی  در جام حذفی، خاطرنشان کرد: در بازی جام حذفی مقابل تراکتورسازی به موقع گل زدیم و بازی را مدیریت کردیم، اما از آنجایی ضربه خوردیم که به بازیکنانم بارها گفته بودم. در رختکن هم به آنها گفتم که تراکتورسازی بازیکنان فرصت طلبی دارد و اگر غفلت کنیم تنبیه می‌شویم. ما یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم و دروازه‌مان باز شد. در نهایت هم در بازی که می‌توانستیم برنده باشیم، باختیم. این نشان می‌دهد که تراکتورسازی همیشه تراکتورسازی است و نام این تیم همیشه در کنار فوتبال تبریز و ایران قرار دارد. تراکتورسازی همیشه «برند» بوده و اگر شما بخواهید نام سه چهار تیم بزرگ ایرانی را بگویید، یکی از آنها تراکتورسازی خواهد بود. به هر حال این مسئله کار ما را سخت می‌کند.

 

مهاجری یادآور شد: برای اینکه نبازیم، تمهیداتی ویژه‌ای داریم. با توجه به شرایط و شکلی که تیم‌مان پیدا کرده، امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم. با این حال می‌دانیم که بازی سختی است و تراکتورسازی با جوانان تیم خوبی که دارد، تیم خوبی شکل داده است. کادر فنی این تیم هم خیلی خوب، توان‌مند و با بار فنی بالاست. امیدوارم بازیکنانم با ارائه یک بازی خوب بهترین نتیجه را بگیرند.

 

وی در مورد غایبان تیمش برای دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: فریبرز گرامی با مصدومیت مواجه شده بود که فکر می‌کردیم مصدومیت او سنگین باشد، اما یک ماه دیگر به بازی‌ها برمی‌گردد. بازیکن مصدوم و محروم دیگری هم نداریم.

 

 

 

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان