//
کدخبر: ۵۲۳۰۵ //

یکی از منجی‌های فصل قبل منصوریان، در این فصل بلای جانش شد!

تیم منصوریان انقدر ضعف دارد که مقصر آن یک یا چند بازیکن نیست.اما یکی از منجی‌های فصل قبل منصوریان، در این فصل بلای جانش شده است.

 یکی از منجی‌های فصل قبل منصوریان، در این فصل بلای جانش شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم منصوریان انقدر ضعف دارد که مقصر آن یک یا چند بازیکن نباشند. حتی با کنار گذاشتن رحمتی و جباری، باز هم استقلال برنده نشد تا بازیکنان کمتر از بقیه مورد هجمه قرار بگیرند. ولی در همین شرایط هم چند بازیکن بودند که می‌توانستند فشارها را از روی علیرضا منصوریان بردارند. یکی از آن‌ها مهاجم محبوب سرمربی استقلال است. علی قربانی که فصل گذشته تاثیر زیادی در گل‌های استقلال داشت و به نسبت دقایقی که در زمین حضور داشت، آمار گلزنی بهتری از همه بازیکنان تیم به ثبت رسانده بود، در این فصل هنوز گلی نزده است.

 

قربانی فصل قبل در چند مقطع دست منصوریان را گرفته بود. در اولین برد فصل گذشته استقلال که مقابل ذوب‌آهن به ثبت رسیده بود، قربانی زننده یکی از گل‌ها بود. حتی در دربی هم علی قربانی گل زده بود تا منصوریان موفق به شکست پرسپولیس شود. ولی این بازیکن در فصل جدید با افت فاحشی در زدن گل مواجه شده است. قربانی مشخص است که بابت اعتراض‌هایی که به نیمکت تیمش می‌شود، تمرکزش را از دست داده و بهترین موقعیت‌های استقلال را به تنهایی از دست می‌دهد.

 

همه‌چی از همین‌جا شروع شد. قربانی‌ِ عصبانی که داور خطای واضح پنالتی را به روی او نگرفته بود، بهترین موقعیت استقلال را از دست داد. علی قربانی سانتر ارسال شده از سمت چپ را بدون هیچ مزاحمتی به بیرون زد.

 

علی به خوبی دو بازیکن پیش‌رویش را دریبل زد، ولی در زدن ضربه نهایی بی‌دقت بود.

 

قربانی شبیه به دربی قبل مدافعان یارگیرش را فریب داد و روی خط شش قدم منتظر رسیدن توپ بود، ولی این بار ضربه‌اش را به پای دروازه‌بان کوبید.

 

در شرایطی که استقلال امیدوار بود با زدن یک گل، جم را با کسب امتیاز ترک کند، ولی قربانی بعد از فرار از چنگ مدافعان، توپ را به بیرون زد.

 

و امشب. توپی که باز هم علی فرار به موقعی داشت و ضربه‌ای ناامیدکننده. قربانی پایش به توپ نگرفت تا موقعیت به این خوبی، گل نشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنامه90
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۳۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان