//
کدخبر: ۵۲۲۶۵ //

اعاده حیثیت با طارمی؛ پایان اقتدار سپاهان

مهدی طارمی با گلزنی در بازی فردا، می‌تواند به رکورد رسول خطیبی و محمود کریمی برسد.

اعاده حیثیت با طارمی؛ پایان اقتدار سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

 شروع بازی‌های پرسپولیس و سپاهان با بردهای قاطع سرخ‌ها همراه بود. دورانی که از زمان شروع لیگ برتر، به پایان رسید و بیشتر سپاهانی‌ها برنده تقابل رو در رو بودند. رسول خطیبی و محمود کریمی هم در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی، هر کدام ۵ گل به پرسپولیس زدند تا بالاتر از پروین بهترین گلزن بازی‌های رو در روی دو تیم شوند.

 

با ورود برانکو به پرسپولیس، اوضاع به نفع سرخ‌ها تغییر کرد و فصل پیش آن‌ها بعد از ۴ دهه، سپاهان را دابل کردند. حالا مهدی طارمی هم می‌تواند با زدن گل پنجم به سپاهان، رکوردی شبیه خطیبی و کریمی خلق کند و بهترین گلزن بازی‌های رو در روی دو تیم شود.

 

طارمی بازی رفت لیگ پانزدهم، در فولاد شهر دروازه سپاهان را باز کرد. بازی رفت فصل پیش هم دو گل در فولاد شهر زد و پرسپولیس ۳-۱ برنده شد. بازی برگشت، طارمی دو پنالتی گرفت و پنالتی اول را با همکاری رامین رضاییان، خودش وارد دروازه کرد. ۴ گل در دو فصل، که آمار بسیار خوبی برای او محسوب می‌شود و این هفته می‌تواند به عدد ۵ برسد.

 

برای پرسپولیسی‌هایی که از لیگ دوازدهم تا پانزدهم، فقط دو بار این تیم را بردند و ۶ بار شکست خوردند، روزهای خوب اخیر ارزش زیادی دارد. به خصوص اگر طارمی بتواند با زدن یک گل، به خطیبی و کریمی برسد یا حتی با گل‌های بیشتر، صدر جدول گلزنان بازی‌های رو در رو را پس از سال‌ها پرسپولیسی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: وبسایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۲۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان