//
کدخبر: ۵۲۲۵۵ //

تغییرات احتمالی سرخپوشان پایتخت در برابر سپاهان

سرمربی کروات سرخپوشان با توجه به نیمکت فوق العاده‌اش این شانس را خواهد داشت تا نفرات مدنظرش را برای دیدار مقابل الهلال عربستان حفظ کند.

 تغییرات احتمالی سرخپوشان پایتخت در برابر سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در فاصله 6 روز مانده به مصاف مقابل الهلال عربستان در دیداری جالب توجه برای فوتبال ایران به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت. سرمربی کروات سرخپوشان که با توجه به خستگی شاگردانش در دیدار برابر پیکان با ایجاد انقلابی در ترکیب تیمش نتوانست به خواسته‌ی نهایی‌اش دست یابد و در نهایت هفته ششم را با شکست خاتمه داد؛ اکنون باید تصمیم جدیدی در این خصوص بگیرد.

 

او اکنون باید تصمیم جدیدی در آستانه دیدار برابر الهلال عربستان برای تقابل با سپاهان بگیرد. اینکه او چه نفراتی را روی نیمکت تیمش قرار دهد تا بتواند آنها را برای دیدار مقابل نماینده عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اختیار داشته باشد، هنوز نامشخص است؛ اما در شرایط فعلی خروج سیدجلال حسینی از لیست این تیم به واسطه مصدومیت نهایی شده است.

 

با این حال بعید نیست نسبت به بازی برابر پیکان در این دیدار او از روی نام بازیکنانی مثل شایان مصلح، بشار رسن و گادوین منشا به طور قطعی بگذرد و از آنها روی نیمکت سود ببرد. وضعیت کمال کامیابی نیا نیز نامشخص است و در خصوص او دو وضعیت وجود دارد؛ اول اینکه احتمال نیمکت نشینی او را به واسطه عملکرد نه چندان درخشان برابر پیکان و آمادگی محسن ربیع خواه بعد از استراحت مقابل این تیم افزایش داده و از سوی دیگر با توجه به اینکه این بازیکن قادر به حضور برابر الهلال عربستان نیست، احتمالا برانکو ایوانکوویچ به او میدان دهد تا بتواند با استراحت به دیگر مهره‌اش او را کاملا برای دیدار مقابل این تیم آماده نگه دارد.

 

عملکرد مناسب علیپور و انگیزه او برای بازگشت به ترکیب اصلی و خاطره خوبی که از دیدار رفت دو تیم در فصل گذشته دارد نیز باعث می‌شود تا احتمال نیمکت نشینی گادوین منشا و سرمایه‌گذاری روی او برای دیدار مقابل الهلال افزایش یابد.

 

در نهایت به نظر می‌رسد در شرایط فعلی احتمال تغییرات نسبت به بازی گذشته و نیمکت نشینی بازیکنانی مثل شایان مصلح، بشار رسن، سیامک نعمتی و گادوین منشا در این بازی بیش از سایر بازیکنان باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۲۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان