//
کدخبر: ۵۲۱۰۶ //

جنجنال در شهر؛ آنها استقلالی نیستند/ آسمان برای خود زنها آبی نیست!

دیشب در برنامه نود پرده ها کنار رفت و هر آن چه نباید گفته می شد؛ عنوان شد تا حرمت ها از بین برود.

جنجنال در شهر؛ آنها استقلالی نیستند/ آسمان برای خود زنها آبی نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

دیشب بازهم  عادل فردوسی پور علی رغم اینکه در پاره از لحظات برنامه سعی می کرد طوری وانمود کند که دوست ندارد فضای برنامه و مشکلات باشگاه استقلال به صورت خیلی شفاف بیان شود، ولی این طوری نبود و او زیرکانه کاری کرد که استقلالی ها به جان هم بیفتند!

 

برنامه پر بیننده نود کاری کرد که حرمت ها شکسته شود، افتخاری با زیرکی فتح اله زاده راتحریب نمود، منصوریان توپ را از زمین افتخاری و مشکلات فنی برداشته و به زمین حسن زمانی و اکبر عباس مالکی دو عضو هیئت مدیره انداخت، مالکی هم که دیگر حرف آخر را زد و همه را شست و انداخت روی طناب تا هیئت مدیره را تبرئه نماید.

 

این وسط هم رحمتی مانده بود معطل که کدام یک از این ها راست و کدام یک دروغ می گویند و آخرش هم به غیر از زیر پا گذاشتن حرمت ها، موضوع خاصی گریبان بیننده ها را نگرفت تا ابهام هم چنان باقی بماند!

 

اما یک نکته پیداست؛ کسانی که این رفتارها را می کنند استقلالی نبوده و آسمان برای آنها آبی نیست چرا که یک استقلالی هیچ گاه این چنین پرده ها را کنار نزده و برای تبرئه خود ریشه باشگاه را نمیزند که متاسفانه این چنین شد و تنها افسوسی باقی ماند از این همه بی حرمتی ها که امیدواریم دیگر شاهد آن نباشیم.

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۱۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان