//
کدخبر: ۵۲۰۸۲ //

دلیل جدایی مدافع یوونتوس از زبان همسرش

همسر کاپیتان جدید روسونری شایعه‌ای که درباره دلیل جدایی ناگهانی و غیرمنتظره این بازیکن ایتالیایی از یوونتوس برای پیوستن به رقیب میلانی وجود دارد را تکذیب کرد.

دلیل جدایی مدافع یوونتوس از زبان همسرش
به گزارش فرتاک نیوز،

مارتینا ماکاری، همسر لئوناردو بونوچی این موضوع را تأ‌کید کرد که جدایی همسرش از یوونتوس در تابستان امسال به دلیل بروز اختلاف میان وی و ماسیمیلیانو آلگری، نبوده است.

 

پس از انتقال ناگهانی و جنجالی بونوچی از یوونتوس به میلان در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی امسال، برخی رسانه‌ها مدعی شدند که این بازیکن 30 ساله به دلیل اختلافاتی که با سرمربی‌اش از زمان نیمکت‌نشین کردن او مقابل پورتو در بازی رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته پیدا کرد، تصمیم به ترک تورینی‌ها گرفت.

 

ماکاری در این خصوص به رادیو رای 1 گفت: تصمیم لئوناردو برای رفتن به میلان به خاطر مشاجره با مکس آلگری نبود. من فکر می‌کنم در یک مجموعه حرفه‌ای وجود تعادل در تمام بخش‌ها بسیار مهم است. لئوناردو تصمیم به رفتن گرفت، چون در اوضاع و احوالش در یوونتوس یکسری تغییرات به وجود آمده بود. او اما الان آرام است و تمام تلاش خود را در حرفه جدیدش انجام می‌دهد.

 

همسر بونوچی درباره اتفاق غیرمنتظره دیگری که برای بونوچی رخ داد، اهدای بازوبندی کاپیتانی میلان به او، نیز گفت: کاپیتانی لئوناردو در میلان؟ من هنوز به دیدن بازوبند میلان روی بازوی او عادت نکرده‌ام و شاید خودش هم عادت نکرده باشد. تصمیم لئوناردو برای رفتن به میلان کاملاً یک تصمیم شخصی بود و من هم به‌عنوان همسرش از او حمایت کردم. حداقل الان دیگر در خانواده‌مان مشکل دربی (تورین) را نداریم. (لورنزو پسر بزرگ و پنج ساله بونوچی طرفدار تورینو و آندره‌آ بلوتی است).

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۰۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان