//
کدخبر: ۵۱۹۹۷ //

استعفاى خفیف منصوریان!

سرمربى تیم فوتبال استقلال در حالى رحمتى و جبارى را در اختیار باشگاه قرار داد که در ابتداى فصل از آنها به عنوان بازوان خود نام مى برد.

استعفاى خفیف منصوریان!
به گزارش فرتاک نیوز،

روز گذشته اکثر رسانه ها تیتر خبری خود را نام رحمتى و جبارى قرار دادند بازیکنان با سابقه استقلال که نام آنها در لیست اخراج و سیاه قرار گرفت.

 

تصمیمى که به یک باره و در یک پیامک به این ٢ بازیکن از همه جا بى خبر ارسال شد تا آنها براى حضور در جلسه هیئت مدیره مطابق با گفته مدیران آنها در باشگاه حاضر شوند.

 

اما پس از گذشت ساعاتى نه خبر از نشست هیئت مدیره بود نه مشخص شدن تکلیف کاپیتان ها !فقط طبق اعلام مدیران استقلال ،جبارى و رحمتى نباید در تمریر آبى ها حاضر مى شدند.

 

با گذشت یک روز کامل در نهایت حرف ها به اینجا ختم شد که منصوریان رو دست خورده و او با تحمیل مدیران ٢ بازیکن با سابقه خود را کنار گذاشته است .اما با تمام این تفاسیر شاید این موضوع یک راه دیگر هم داشته باشد و آن هم اینکه خواسته منصوریان بوده باشد تا مدیران !

 

در هر صورت هر چه که بود منصوریان روز گذشته بعد از حضور جباری و رحمتی در باشگاه فشارهای زیادی را از سمت تماشاگران و برخى افراد متحمل شد تا جایى که این مربى سعى کرد تا ساعاتى پیش از برگزارى تمرین امروز از افتخارى مدیر عامل باشگاه در خواست کند تا این ٢ به تمرین بازگردند تا به نوعى رحمتى و جبارى هم از دست او ناراحت نباشند.

 

اما جاى سوال است که چه کسانی مخالف حضور رحمتی و جباری در تمرینات استقلال بودند و بر چه اساسی این ٢ نفر را کنار گذاشتند و اگر جباری و رحمتی تخلفی انجام داده‌اند چرا به صورت رسمی این موضوع اعلام نمی شود !مگر این امکان پذیر خواهد بود که عذر ٢ بازیکن را آن هم پس از ٦ هفته بازى کردن خواست ؟!

 

گفته می شود رحمتی و جباری از اتفاق ها و رفتارهای اخیر باشگاه و سرمربی استقلال ناراحت هستند و قصد ندارند تا زمانی که از آنها دلجویی نشده است در تمرینات شرکت کنند.در هر صورت مى توان گفت آنها هم حق دارند چرا که به دلیل خواسته نادرست سردر گم شده اند.

 

یعنى مشکلات استقلال از دید مسئولان با نبود رحمتى و جبارى حل مى شود ؟؟!از طرفى جاى تعجب دارد که سرمربى استقلال چگونه قید کاپیتان هاى خود را زده است ؟سرمربى اى که در ابتداى فصل حرف از کاپیتان ها و بازو مى زد پس چطور به یک باره بازو ها براى او ناکارآمد شدند.

 

با وجود اینکه منصوریان امروز خواهان بازگشت رحمتى و جبارى بود اما به هر ترتیب آنها در تمرین امروز حاضر نشدند تا به این شکل ناراحتى خود را نشان بدهند اما از حق نگذاریم منصوریان هم با توجه به فشار هایى که به او در روزهاى گذشته وارد شده  از نیمکت استقلال جدا شود تا بیش از این به دردسر نیفتد .بعید هم نیست که سرمربى استقلال این کار را به زودى انجام دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان