//
کدخبر: ۵۱۹۲ //

تاج:۲۰ ساعت با کی روش جلسه داشتم

رییس فدراسیون فوتبال گفت:کی روش با قدرت کارش را ادامه می دهد.

تاج:20 ساعت با کی روش جلسه داشتم

به گزارش فرتاک نیوز  مهدی تاج درباره اینکه آیا کارلوس کی روش به ایران بازگشته است یا نه اظهار داشت:کی روش از امارات به ایران بازگشت.ما جمعه،سه شنبه و دیروز جلساتی با او داشتیم.من نگران این فضا هستم و امیدوارم فضا را به سمتی ببریم که نتیجه اش موففیت تیم ملی باشد.کی روش در ایران است و من فکر می کنم این نوع اخبار به فوتبال ما کمک نمی کند.

وی درباره اینکه موضع فدراسیون در قبال بیانیه های کی روش چیست گفت:ما دو تقویم پیشنهادی به باشگاهها دادیم.نظر مکتوب باشگاهها را هم داریم.انتظارمان این است وقتی برنامه ای فیکس می شود مورد اعتراض قرار نگیرد.ما یک اردوی 26 روزه رفتیم.یک اردوی 20 روزه رفتیم و یک اردوی 14 روزه رفتیم.هیچ اردوی دیگری نرفتیم.این اردوها برای کشور ما و شرایطی که هست و 14 لژیونری که هست نسبت به حریفان اردوهای کمتری برگزار کردیم.

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشآن کرد:روال رابطه لیگ با باشگاه به این شکل است که سرمربی اعتراضش را به مدیر باشگاه می دهد و مدیر باشگاه اعتراضش را به سازمان لیگ می دهد.مسولان سازمان لیگ مکلف هستند تا 7 روز پاسخ بدهند.وقتی بحث به رسانه رفت در مدیا پاسخ ها داده شد.با کی روش صحبت می کنیم تا برای دوباره رفتن به جام جهانی بهترین مسیر را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد:کی روش دو برنامه داده است.یکی اینکه فیفا دی را پیش ببریم.انگلیس،آرژانتین و اسپانیا کشورهایی هستند که با فیفادی مطابقت زمانی دارند.ما در منطقه ای هستیم که فیفادی رعایت نمی شود.قطر،امارات و عربستان دنبال این هستند به جام جهانی بروند.

رییس فدراسیون فوتبال افزود:کی روش با قدرت کارش را ادامه می دهد.او به من گفت که نیامده در ایران با ایرانی ها بجنگد.او دوست دارد با کره بجنگد و این را به من گفت.آغازگر جنگی که دیدیم کی روش نبود.

وی ادامه داد:راه دوم این است که طبق روالی که با باشگاه ها در برنامه دیدیم برنامه را پیش ببریم.اینکه 16 روز قبل از بازی قطر و چین اردو بزنیم.23 و 24 اسفند جام باشگاههای آسیا بازی است.تیم ملی از 21 اسفند اردو می زند و تیم های حاضر در مسابقات جام باشگاهها پس از بازی هایشان بیایند.یک راه هم این است که سه روز قبل از بازی قطر اردو بزنیم.بعد هم با چین بلافاصله دیدار کنیم.

تاج افزود:دو گروه آدم هستند.یاتجلیل می کنند یا تکذیب می کنند.آدم های فوتبال و فدراسیون فوتبال باید تحلیل کنند.اینکه کدام برنامه بهتر است.کی روش دیروز گفت اگر اجباری هست من فیفادی را اجرا می کنم اما ضمانت جدی ندارم و این مسیر،مسیر خطرناکی است.بیانیه ها می توانست ادامه پیدا کند.الان این بیانیه ها دیده نمی شود.برخی دچار تعجیل هستند.می گویند بردار،بزن بکش ولی من باید پاسخگو باشم.حدود 20 ساعت با کی روش جلسه داشتم.با وزیر ورزش صحبت کردیم.همه بر این باورند که باید کاری کنیم که تیم ملی در آرامش کارش را پیش ببرد.

 

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان