//
کدخبر: ۵۱۶۶۳ //
منتظر مسابقه با فرانسه هستیم

موسوی: برای کسب مدال باید ژاپن را شکست می‌دادیم

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: وقتی ست نخست را به حریف واگذار کردیم کار برایمان مشکل‌تر شد اما برای کسب مدال باید ژاپن را شکست می‌دادیم.

 موسوی: برای کسب مدال باید ژاپن را شکست می‌دادیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سید محمد موسوی پس از پیروزی تیم ایران برابر ژاپن در چهارمین روز جام قهرمانان بزرگ جهان اظهار داشت: بازی با ژاپن همیشه در این کشور سخت است. تیم ژاپن بازیکنان سخت کوشی دارد که تا آخرین لحظات مسابقه برای پیروزی تلاش می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه فشار زیادی روی تیم ایران در این مسابقه بود، گفت: وقتی ست نخست را به حریف واگذار کردیم و کار برایمان مشکل‌تر شد اما برای کسب مدال باید ژاپن را شکست می‌دادیم. خوشبختانه با استفاده از تجربه گذشته به بازی برگشتیم و به پیروزی رسیدیم تا هنوز شانس کسب مدال جهانی را داشته باشیم.

 

مدافع میانی تیم ملی والیبال با بیان اینکه تیم ایران حتی به کسب مدال نقره و نایب قهرمانی این رقابت ها امیدوار است، گفت: باید فردا مقابل فرانسه فاتح میدان باشیم تا نخستین مدال جهانی را کسب کنیم.

 

وی ادامه داد: واقعا از پیروزی برابر ژاپن و ایجاد شرایط مناسب برای تیم خوشحالم و نمی‌دانم امشب چگونه بخوابم. سخت است و بی‌صبرانه منتظر بازی فردا با فرانسه هستم و امیدوارم فوق‌العاده و همراه با برد برای تیم ایران باشد.

 

موسوی در پاسخ به این سئوال که چرا در ست نخست تیم ایران مغلوب ژاپن شد، گفت: با توجه به اینکه شکست برابر ژاپن همراه با از دست دادن مدال برای تیم ایران بود، بازیکنان استرس زیادی داشتند. این شرایط باعث شد در ست نخست مغلوب ژاپن شویم. اما برای مسابقه فردا شرایط تیم بسیار خوب است.

 

وی تصریح کرد: وقتی برابر برزیل شکست خوردیم کمی شرایط تیم متفاوت شد زیرا بازیکنان از اینکه خوب بازی نکرده بودند، ناراحت بودند. اما خوشبختانه الان وضعیت خوب است و آماده دیدار با فرانسه در آخرین روز جام قهرمانان بزرگ هستیم.

 

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در جام قهرمانان بزرگ جهان سه بر یک ژاپن را شکست داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۶۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان