//
کدخبر: ۵۰۳۸۸ //

آزادکاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی رقابتهای پنج وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان امشب جمعه در شهر آتن برگزار شد.

 آزادکاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند
به گزارش فرتاک نیوز،

پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از ظهر فردا شنبه با مصاف مدعیان پنج وزن دوم در شهر آتن یونان پیگیری می شود. بر این اساس مراسم قرعه کشی رقابتهای پنج وزن دوم امشب برگزار و رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند.

 

در وزن ۴۶ کیلوگرم سید عرفان جعفریان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف سوتا اوگاوا از ژاپن می رود و در صورت برتری در مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزه کشتی گیران مولداوی و قزاقستان روبرو خواهد شد. در این وزن ۱۹ نفر حضور دارند.

 

در وزن ۵۴ کیلوگرم مهدی عشقی در دور نخست به مصاف رابرت هاوارد از امریکا می رود و در صورت برتری در مرحله یک هشتم نهایی با برنده دیدار تایپه و تاجیکستان مبارزه می کند. در این وزن ۲۴ کشتی گیر حضور دارند.

 

در وزن ۶۳ کیلوگرم امیر حسین مقصودی در دور نخست به مصاف بیامبادور انخبایار از مغولستان می رود و در صورت پیروزی باید با برنده دیدار قزاقستان و لهستان مبارزه کند. در این وزن ۲۷ کشتی گیر حضور دارند.

 

در وزن ۷۶ کیلوگرم میثم زارع در دور نخست به مصاف یامادا از ژاپن می رود و در صورت برتری باید با برنده دیدار اتریش و مغولستان روبرو شود. در این وزن ۲۵ کشتی گیر حضور دارند.

 

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم سید مهدی هاشمی پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم به مصاف احمد خلیل از مصر برود.

 

رقابتهای مدعیان پنج وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از ساعت ۱۲ فردا شنبه در آتن آغاز می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۳۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان