//
کدخبر: ۴۹۷۴۸ //
دقت در نواختن ضربات آخر؛

رفع این مشکل، پرسپولیس را در لیگ قهرمانان حسرت به دل نمی گذارد!

پرسپولیس و برانکو این روزها بشدت به فکر بازی با الاهلی هستند تا با عبور از این مرحله یک گام دیگر به فتح جام لیگ قهرمانان آسیا نزدیک تر شوند.

رفع این مشکل، پرسپولیس را در لیگ قهرمانان حسرت به دل نمی گذارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

،تیم برانکــو موقعیت نمی دهد، موقعیت می ســازد، در دریبل زنی و نبردهای مســتقیم برنده است اما یک نقطه ضعف، می تواند آنها را مقابل الاهلی نگران کند، فرصت ســوزی. پرسپولیســی ها قبل از بازی رفت مقابل الاهلی عربستان در 6 بازی از 8 بازی این فصل شان در لیگ قهرمانان یا گل نزده و یا تنها یک گل وارد دروازه حریف شــان کرده اند.

 

آنها قبل از دو گلی که در بازی رفت این مرحله به ثمر رسانده بودند بــا 10گل زده در این فصل از لیگ قهرمانان، بدترین خط حمله را بین 8 تیــم باقی مانده در این مســابقات دارند.آن هــم در حالی که مهاجم اول این تیم یعنی مهدی طارمی بیشــتر از هر بازیکن دیگری در آســیا به سمت دروازه حریفان شوت زده است.

 

اما بحران اصلی برانکو، ضربات چشم بسته بازیکنان این تیم است. شوت هایی که هیچ وقت به دروازه نمی رسند. دو بازی پرموقعیت و بدون گل مقابل الریان و لخویا در آزادی، حسرت کوتاهی برای پرسپولیسی ها ســاخت اما شــاید در صورت موقعیت خراب کردن و گل نــزدن به الاهلی،حسرت پرسپولیسی ها این بار طوانی تر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان