//
کدخبر: ۴۸۵۹ //

چه فوتبالی بازی کرد این شماره ۱۷ پرسپولیس

بهترین بازیکن پرسپولیس مقابل گسترش فولاد نه مهدی طارمی بود که گل سه امتیازی زد، نه سیدجلالی بود که نود دقیقه مثل صخره مقابل حریف ایستاد و نه وحید امیری که مثل همیشه خوب و مفید بازی کرد. حتی رامین رضاییان که چهار دقیقه بعد از ورودش به میدان پایه گذار گل شد هم نمی‌تواند بهترین بازیکن میدان باشد چرا که صادق محرمی نمایشی استثنایی ارائه داد.

چه فوتبالی بازی کرد این شماره 17 پرسپولیس

به گزارش فرتاک نیوز، محرمی برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی پرسپولیس به عنوان مدافع راست به میدان رفت و نمایشی ارائه داد که بعد از سوت پایان همه می‌گفتند تکان دادن او از ترکیب دیگر بسیار سخت شده است. شماره 17 جوان قرمزها در دفاع و حمله عالی بود و بارها نفوذ کرد و در دفاع هم هیچ اشتباهی نداشت. جالب اینکه او بارها از فضاهای تنگ توپ را درآورد و نشان داد زیر فشار و پرس بازیکنان حریف هم اشتباه نمی‌کند.

محرمی بارها از نیمه خودی عبور کرد و بسیار انرژیک و سرحال نشان داد. هر چند او در ارسال توپ‌های نهایی ضعیف بود – و شاید اگر این نقیصه را برطرف کند رقیب رضاییان در تیم ملی باشد – اما یادمان نرود صادق فوق‌العاده جوان است و یک ماه دیگر بیست و یک سالگی را پشت سر خواهد گذاشت.

محرمی بعد از 210 دقیقه بازی جایگاه محکمی در ترکیب پرسپولیس پیدا کرده اما بعید نیست در بازی بعدی به دفاع چپ برود چرا که ماهینی باید به دفاع میانی برود و هیچ مدافع چپی در ترکیب تیم وجود ندارد.

با این حال باید دید برانکو حاضر است دست به جای این بازیکن موفق بزند؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان