//
کدخبر: ۴۸۱۹۷ //

احسان پور و محبی از دور رقابت ها کنار رفتند

رضا اطری به گروه بازنده های وزن 57 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در فرانسه راه یافت.

احسان پور و محبی از دور رقابت ها کنار رفتند
به گزارش فرتاک نیوز،

مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز جمعه (به وقت ایران) در شهر پاریس فرانسه در حال برگزاری است.

 

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در اور اول مقابل زهیر ال اوراکی از فرانسه با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید وی در دور بعد مقابل توماس گیلمان از آمریکا با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال اطری راهی گروه بازنده ها شد. وی ابتدا باید در این گروه به مصاف آندری یاتسنکو از اوکراین برود و در صورت پیروزی بر وی در دور بعد مقابل نودیرجان صفراف از ازبکستان قرار بگیرد تا در صورت غلبه بر این حریف در دیدار رده بندی رودرروی هاک جین جونگ قهرمان بازی های آسیایی از کره شمالی قرار بگیرد.

 

در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان پور در دور اول هان سونگ کیم نایب قهرمان سال 2017 آسیا از کره شمالی را در یک کشتی سخت با نتیجه 5 بر 3 شکست داد وی در دور بعد مقابل یولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان و نفر پنجم المپیک از کوبا با نتیجه 7 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر کوبایی مقابل حاجی علی اف قهرمان جهان از آذربایجان، احسان پور از دور رقابت ها کنار رفت.

 

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در دور اول مقابل داوید مودزمانشویلی (گرجستانی الاصل) نایب قهرمان المپیک 2012  و برنز جهان از ازبکستان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید وی در دور بعد در یک کشتی زیبا با نتیجه 6 بر 2 آلن زاسایف نایب قهرمان جهان از اوکراین را شکست داد. وی در دور سوم مقابل نیکولاس گویازدوفسکی از آمریکا در یک کشتی نزدیک با نتیجه 5 بر 4 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر آمریکایی در مرحله نیمه نهایی مقابل طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه، محبی از دور رقابت ها کنار رفت.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۱۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان