//
کدخبر: ۴۷۵۹ //

بخاطر هواداران استقلال جلوی پرسپولیس را خواهیم گرفت

دروازه بان تیم صبای قم گفت: خیلی ها دوست نداشتند دوباره به لیگ برتر برگردم اما خدا جوابشان را داد.

بخاطر هواداران استقلال جلوی پرسپولیس را خواهیم گرفت

 

به گزارش فرتاک نیـوز، محسن فروزان درباره آمدنش به صبا و عملکرد خوبش در دو هفته ابتدایی با این تیم که منجر به دو کلین شیت شد اظهار داشت: خداراشکر می کنم بعد از اینکه نیم فصل دوم شروع شد به صبای قم آمدم و توانستم در این دو هفته نمایش خوب وقابل قبولی داشته باشم. من با شرایط بد روحی و جسمانی وارد مسابقات شدم اما خیلی سخت تمرین کردم و فقط یک هفته در کنار تیم بودم که درون دروازه ایستادم.

 

وی افزود: در مدتی که دور از میادین بودم صبح و عصر تمرین می کردم و به خودم فشار آوردم تا دوباره به لیگ برتر برگردم. ممنون خداوند هستئم که کمک حال مان بود و مثل همیشه دستم را گرفت. خیلی ها دوست داشتند و تلاش کردند که من برنگردم و دوست نداشتند که دوباره محسن فروزان در لیگ برتر باشد. پیشرفت من باعث ناراحتی آنها شده بود اما خدا جوابشان را داد. اگر خدا بخواهد کسی موفق شود  هیچکدام از بندگانش نمی توانند جلوی تصمیم او را بگیرند.

 

سنگربان تیم صبای قم درباره دو کلین شیتش در دو بازی ای که انجام داده بیان داشت: زمانی که خواستم کارم را شروع کنم با 4 دفاع تیمم صحبت کردم و با هم قرار گذاشتیم تا بهترین عملکردمان را داشت باشیم و تا آنجا که می توانیم گل نخوریم چون می دانستیم اگر این اتفاق بیفتد در فاز هجومی بازیکنانی خوبی داریم که می توانند کارشان را به درستی انجام دهند. از طرفی خیلی خوشحالم که دوباره با حنیف عمران زاده هم تیمی شدم و امیدوارم باشگاه صبا از آوردن ما پشیمان نشود.

 

وی درباره دیدار با پرسپولیس در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر تصریح کرد:این بازی مانند تمام بازی هاست اما نه برای من همه می دانند که من علاقه خاصی به تیم استقلال و هوادارانش دارم حالا هواداران استقلال از من انتظار دارند که جلوی برد پرسپولیس را بگیرم و اجازه ندهم این تیم به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شود. حالا هم با روحیه ای دو چندان و با انگیزه ای مضاعف تلاش می کنم تا بهترین نمایشم را جلوی این تیم داشته باشم. گرچه پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است که آقای برانکو آنها را قوی تر از گذشته کرده است.جلوی این تیم بازی کردن کار دشواری است اما ما انگیزه فراوانی داریم هر دو تیم به سه امتیاز احتیاج دارند اما نیاز ما به پیروزی در این دیدار بیشتر از پرسپولیس است.

 

دروازه بان اسبق استقلال درباره غیبت سه بازیکن کلیدی پرسپولیس و اینکه آنها شاید صبا را دستکم بگیرند اذعان داشت:من این مساله را قبول ندارم. پرسپولیس بازیکنان جایگزین بسیار خوبی دارد که می توانند جای خالی آن سه بازیکن را پر  کنند. مطمئن باشید با وجود مربی حرفه ای مانند برانکو آنها ما را دستکم نخواهند گرفت و با صددرصد توانشان به میدان می آیند تا ما را شکست دهند. ما هم با تمام قوا می رویم که این بازی را به سود خودمان تمام کنیم. تنها ناراحتی من این است که این مسابقه در ورزشگاه آزادی به انجام نمی رسد خیلی دلم برای آنجا تنگ شده است و دوست داشتم که در آن ورزشگاه مقابل پرسپولیس به میدان می رفتم.

 

فروزان در پایان گفت: بازیکنان پرسپولیس را می شناسم و با خیلی از آنها در تیم ملی هم بازی بودم. سورپرایزمان در بازی برابر این تیم نمایش بهترین عملکردم خواهد بود و اینکه بهترین بازی ام را انجام بدهم.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان