//
کدخبر: ۴۷۰۱ //

با حکم رییس فدراسیون ورزشهای همگانی؛

روسای تربیت‌بدنی دانشکده‌های تربیت بدنی استان‌های تهران و البرز عضو شورای راهبردی فدراسیون شدند

با حکم رییس فدراسیون ورزشهای همگانی؛

به گزارش فرتاک نیوز :روسای سیزده دانشکده تربیت بدنی و دانشگاه های تهران و البرز با حضور در فدراسیون ورزش های همگانی عضویت شورای راهبردی فدراسیون را اخذ کردند.

به گزارش  فرتاک نیوز، به منظور تعامل و همکاری بیشتر فدراسیون ورزشه های همگانی با دانشگاههای کشور و استفاده از ظرفیت های متقابل، پس از برگزاری جلسه مشترک و تبادل نظر در این زمینه با حکم دکتر علی مجدآرا رییس فدراسیون، دکتر علی صفا نیا رئیس دانشگاه آزاد تهران شمال، دکتر رضا نیک بخش معاون آموزشی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، دکتر رضا رجبی رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران، دکتر علیرضا فارسی رئیس تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر معصومه شجاعی رئیس دانشکده تربیت بدنی الزهرا، دکتر اکبر آفرینش، رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه آزاد تهران جنوب، دکتر فرشید طهماسبی رئیس دانشکده تربیت بدنی شهید رجایی، دکتر عباس بهرام رئیس تربیت بدنی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی، دکتر عباس خدایاری معاون دانشجویی وفرهنگی دانشگاه پرسپولیس، دکتر غلامعلی کارگر رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبایی عضو شورای راهبردی فدراسیون شدند.

در ابتدای این نشست دکتر علی مجدآرا در خصوص کارآفرینی دانشجویان با تسریع در دریافت حداقل 4 رشته مربیگری و داوری برای دانشگاه ها تا پایان مقطع اول و راهی شدن به بازار کار پیشنهاداتی ارائه نمود.

دکتر مجدآرا با اشاره به سند توسعه و تحول فدراسیون ورزشهای همگانی از روسای دانشکده های تربیت بدنی حاضر در جلسه خواست تا نقطه نظرات علمی دانشگاه ها را به منظور بهره برداری بیشتر به فدراسیون منعکس نمایند.

وی گفت : امید به زندگی برای دانشگاه ها با آموزش های فرح بخش همراه با ورزش برای دانشجویان اهمیت ویژه ای دارد و دانشگاه های تربیت بدنی تلاش کنند این رشته های ورزشی در سر فصل دروس اجباری و اختیاری و یا فراغت دروس عملی رشته های مختلف برنامه ریزی شود.

رییس فدراسیون ورزشهای همگانی ادامه داد: فدراسیون ورزشهای همگانی این آمادگی را دارد که دوره های آزاد در فصل تابستان در دانشگاه ها را با عنوان مربیگری برگزار نماید.

وی همچنین شرکت جدی در جلسات شورای راهبردی و ارائه پیشنهادات موثر در حوزه ورزش همگانی را امری مهم دانست.

در پایان این جلسه مقرر گردید فدراسیون ورزشهای همگانی خلاصه برنامه راهبردی خود را جهت اطلاع و بهره برداری در زمینه تنظیم تفاهم نامه های دوجانبه به دانشگاههای موردنظر ارسال نماید و دانشگاه و دانشکده های تربیت بدنی در زمینه ارائه فکر و ایده های علمی و کاربردی، برگزاری دوره های آموزشی، پژوهش، معرفی دانشجویان به عنوان داوطلب و کارآموز و برگزاری مسابقات با فدراسیون ورزشهای همگانی همکاری نمایند.

استفاده از امکانات فدراسیون و دانشگاه ها در سیمنارها و امکانات ورزشی، برپایی نمایشگاه در دانشکده ها به منظور فرهنگ سازی هر چه بیشتر، ایجاد کمیته های تخصصی ورزشی در فدراسیون توسط مدیران تربیت بدنی دانشگاه ها، کارشناسی رشته های نوین با توجه به شرایط اقلیمی و فرهنگی و کارآفرینی ورزشی در دانشکده ها بصورت درس و مربیگری از دیگر موارد مطرح شده در نشست روز گذشته بود.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان