//
کدخبر: ۴۶۳۹۴ //

پایان خوش واقتدارتیم ملی والیبال ایران در انتخابی جهان

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین و آخرین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان از سد قطر گذشت تا تمام حریفان خود را با نتیجه سه بر صفر شکست داده باشد.

پایان خوش واقتدارتیم ملی والیبال ایران در انتخابی جهان
به گزارش فرتاک نیوز،

 ملی پوشان ایران که پیش از این صعود خود به رقابت های قهرمانی 2018 جهان را قطعی کرده بودند، از ساعت 18 امروز (دوشنبه) در آخرین مسابقه این تورنمنت به مصاف قطر رفتند. سه ست این بازی با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 19 به سود ایران به پایان رسید.

 

ایگور کولاکوویچ در این مسابقه برخلاف سه بازی قبلی ترکیب دوم خود را روانه میدان کرد. فرهاد نظری افشار، میلاد عبادی پور، فرهاد سال افزون، رضا قرا، علی شفیعی و مسعود غلامی بازیکنان اصلی ایران در این مسابقه بودند. مصطفی حیدری و مهدی مرندی هم به تناوب، هنگام دریافت و توپ گیری به عنوان لیبرو وارد زمین می شدند.

 

ملی پوشان ایران در این بازی در زدن سرویس و دفاع روی تور برتری محسوسی بر حریف خود داشتند و با ارائه یک بازی پر فشار بر قطری ها کاری کردند که ضریب اشتباهات این تیم بالا برود. دریافت های خوب بازیکنان ایران نیز باعث شد که فرهاد سال افزون پاسور ایران به خوبی از برنامه های متنوع هجومی بهره ببرد و بارها از پاس های سرعتی برای جا گذاشتن خط دفاع حریف استفاده کند.

 

رقابت های گروه A انتخابی مسابقات قهرمانی 2018 جهان در منطقه آسیا، از 19 تا 23 در سالن حسین رضازاده اردبیل برگزار شد. تیم های ایران، کره جنوبی، چین، قطر و قزاقستان در این رقابت ها به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم های ایران و چین توانستند سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنند.

 

پیش از این ژاپن و استرالیا با قرار گرفتن در رده های اول و دوم گره B رقابت های انتخابی آسیا، سهمیه شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورده بودند.

 

تیم های بلغارستان و ایتالیا به عنوان میزبان، لهستان قهرمان دوره قبل، برزیل قهرمان آمریکای جنوبی و فرانسه، هلند، اسلوونی، روسیه، صربستان، فنلاند و بلژیک (هفت سهمیه اروپا) نیز تیم های راه یافته به مسابقات قهرمانی 2018 جهان هستند.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۳۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان