//
کدخبر: ۴۶۱۲۸ //

واکنش به جدایی منشا و کم شدن هواداران پرسپولیس

مسوول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس نسبت به شایعات مربوط به جدایی احتمالی گادوین منشا واکنش نشان داد.

 واکنش به جدایی منشا و کم شدن هواداران پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدعلی ترکاشوند، معاون اقتصادی و مسوول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در خصوص دلیل غیبت چند روزه‌ی خود در این باشگاه گفت: به خاطر کارهای اداری، چند روزی در باشگاه نبودم. خارج از ایران بودم و برای انجام امور شخصی به مسافرت رفته بودم.

 

وی در خصوص مسائل مربوط به بدهی مربوط به مانوئل ژوزه و دستیارانش گفت: در خصوص آقای ژوزه هنوز چیزی به باشگاه ابلاغ نشده است. در خصوص دستیارانش هم حکم دادند اما هیچ ضرب الاجلی نداشتند. نامه ای به فیفا نوشتیم تا به ما بگویند چقدر زمان داریم که بدهی مان را بپردازیم.

 

وی در واکنش به اینکه درباره مهلت کنفدراسیون آسیا به باشگاه‌های بدهکار چه تمهیداتی اندیشیده‌اند گفت: بالاخره یکی از اولویتهای باشگاه پرسپولیس این است که به مرور بدهی ها را تسویه کند و چالش بزرگ هم بدهی به ژوزه است. بقیه با همت هیات مدیره و طاهری پرداخت شده است. دنبال این هستیم که همه چیز را شفاف کنیم و قدم های رو به جلو پرسپولیس را تکمیل کنیم.

 

ترکاشوند با اشاره به جمع آوری کمک‌های هواداری گفت: کمک هواداران ناچیز است و انتظارمان بیش از این بود. پرداختی از سوی هواداران خیلی کم است. همه جا می گوییم ۴۰ تا ۵۰ میلیون هوادار داریم. اگر هر کدام ۲ هزار تومان کمک کنند می شود ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان. شاید این انتظار بی جایی باشد.

 

وی با اشاره به تغییرات در خصوص آمار تماشاچیان این تیم در فصل گذشته گفت: سال گذشته آماری را سازمان لیگ اعلام کرد. حدود یک میلیون نفر بازی هایمان را از نزدیک تماشا کردند. دیروز سازمان لیگ اعلام کرد ۵۵۸ هزار نفر؛ یعنی ۴۵۸ هزار نفر کمتر. این تعداد اعلام شده و من نمی‌گویم دست برده‌اند. پارسال تمام مسابقات ما به طور میانگین ۴۰ هزار تماشاگر حضور داشت و حتی در بعضی مسابقات ورزشگاه پر بود. اگر هر بلیت را به طور میانگین ۱۰ هزار تومان حساب کنید می شود ۱۰ میلیارد تومان. همه کسری‌ها را هم که انجام بدهید، با یک حساب سرانگشتی سهم پرسپولیس از بلیت فروشی ۷ تا ۸ میلیارد تومان است.

 

مسوول نقل و انتقالات این باشگاه در پایان درباره اخبار مبنی بر نارضایتی گادوین منشا از نیمکت نشینی و احتمال جدایی اش از پرسپولیس گفت: من دیروز با او جلسه داشتم و پاسپورتش را گرفتیم تا کارهای اداری را انجام بدهیم. اصلا چنین چیزی نیست. رفاقت آنقدر در بین بچه های تیم زیاد است که مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

 

 

منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۱۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان