//
کدخبر: ۴۵۷۸۱ //

ژنرال – بختیار، رویای نافرجام ژنرال‌ها

سالها بعد از آن که امیرقلعه نویی به دنبال کشاندن ستاره جوان فولاد آن سال ها به تهران بود ، ابن دو در شهر قدس روبه روی هم قرار می گیرند.

 ژنرال – بختیار، رویای نافرجام ژنرال‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه نویی طی سال های اخیر بارها از علاقه اش به سبک بازی بختیار رحمانی گفته بود و خیلی دلش می خواست این بازیکن را در استقلال جایگزین مجتبی جباری کند. سبک بازی بختیار طوری بود که می شد از او به عنوان مرد متفکر و توپ بخش کن در میانه ی میدان بهره برد و این یکی از دغدغه های ژنرال در مدت حضورش روی نیمکت استقلال بود. اما این  دو در تراکتورسازی به رسیدند و گمان بر این بود اعتماد قلعه نویی، بختیار را در تبریز احیاء خواهد کرد و این باریکن دوباره به ستاره بزرگ لیگ تبدیل می شود اما این  تصوری بود که خیلی زود رنگ باخت و این رویا در تراکتور هم به واقعیت نپیوست.

 

حالا در لیگ هفدهم قلعه نوعی به اصفهان بازگشته و بختیار رحمانی هم دوباره شاگرد مجید جلالی شده و امروز در هفته سوم و در جدال پیکان و ذوب آهن در شهرقدس، این دو مقابل یکدیگر قرار می گیرند. چدالی که با دسته های گل و روبوسی های معمول آغاز می شود و بعد نویت بختیار است که به امیرخان اثبات کند چه فوتبالیست درجه یکی است .

 

جالب این که یار مستقیم بختیار در این بازی حمید بوحمدان هم تیمی سابق او در فولاد است .

 

 

منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان