//
کدخبر: ۴۵۷۵۱۱ //

تیکه سنگین مصلح به حامدی فر: برخی قوره نشده مویز شدند/ استقلال با ۲ شوت ۲ گل زد!

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به امید حامدی‌فر توصیه می‌کنم که این فوتبال می‌چرخد و بالا و پایین زیاد دارد و باید احترام بزرگ‌تر را حفظ کند.

تیکه سنگین مصلح به حامدی فر: برخی قوره نشده مویز شدند/ استقلال با ۲ شوت ۲ گل زد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 شایان مصلح پس از شکست 2 بر یک ذوب‌آهن مقابل استقلال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. یک توصیه برادرانه به حامدی‌فر دارم؛ این فوتبال می‌چرخد و بالا و پایین زیاد دارد و این احترام‌هاست که می‌ماند. اگر در بازی رفت اتفاقی افتاد و صحبتی شد و او جواب داد، این باید تمام شود. حامدی‌فر 20، 22 ساله است و باید احترام بزرگ‌تر را حفظ کند. حتی اگر بزرگ‌تر اشتباهی کرد، جواب دادی و رفت. به قول معروف «قوره نشده مویز شدند». یاد بگیریم که فوتبال می‌چرخد و ممکن است این دو نفر هم‌تیمی شوند. شرایط باید به شکلی باشد که بتوانند به صورت همدیگر نگاه کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه فیلم درگیری رضایی و حامدی‌فر پخش شده است. رضایی از ناحیه سفید ران مصدوم بود و بازی هم نکرد، اما حامدی‌فر حمله  کرد و او را به زمین انداخت. این توصیه را دارم که این نوع برخوردها در وسط زمین ممکن است ادامه‌دار باشد. به شوخی می‌گویم که دوران بزن در رو تمام شده است و ان‌شاءالله که هر دو نفر رعایت کنند. رضایی مصدوم شد و حامدی‌فر به همان جا لگد زد.

مصلح درباره قضاوت کوپال ناظمی گفت: او از داوران خوب است، اما دقیقه 78 یا 80 مسابقه اسلامی، روزبه چشمی را دریبل زد و چشمی باید کارت زرد دوم را می‌گرفت. با توجه به اینکه همه نفرات جلویی تیم ما جوان هستند، کسی نمی‌رود به داور بگوید که اخطار دوم را بدهد و چشمی اخراج شود. در این شرایط من باید از وسط بدوم و تا به صحنه برسم، در این صورت 10، 15 ثانیه گذشته و داور دیگر کارت نمی‌دهد. بچه‌های ما آنقدر گل و باادب هستند و این را به خودشان هم گفتند اگر بازیکنان حریف در یک صحنه پنجاه نفری روی داور می‌ریزند، شما هم محترمانه بگویید که کارت زرد را بدهد و اخراج کند.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن عنوان کرد: بازی دست ما بود. استقلال با دو شوت، دو گل زده و ما پنج شش موقعیت داشتیم. آنها توپ را به کناره‌ها می‌بردند و ما دفع توپ می‌کردیم و کار دیگری نمی‌کردند. داور دقیقه 78 اشتباه کرد و امیدوارم این اشتباه ادامه‌دار نشود و یقه ما را نگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۵۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان