//
کدخبر: ۴۵۷۳ //

شیحی؛ بازیکنی که استقلال را نقره داغ کرد

شکایت عادل شیحی به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش باشگاه استقلال را در شرایط بحرانی قرار داده است؛ اتفاقی که با کمی درایت می توانست رقم نخورد.


شیحی؛ بازیکنی که استقلال را نقره داغ کرد

به گزارش فرتاک نیوز  صبح روز سه شنبه  منتشر شدن اخباری مبنی بر محرومیت باشگاه استقلال تهران از فعالیت در بازار نقل و انتقالات شرایط این باشگاه پر طرفدار را در حالت بحرانی قرار داد؛ شکایت شیحی که در میانه فصل پانزدهم به تیم استقلال اضافه شد به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش با رای فیفا استقلال را از فعالیت در بازار نقل و انتقالات محروم کرد و این یعنی باشگاه استقلال نمی تواند قرارداد آندرانیک تیموریان و چپاروف ازبکستانی را ثبت کند.

عادل شیحی که بود و چه شد؟

شیحی در پنجره زمستانی نیم فصل لیگ پانزدهم با امیدواری فراوان مسئولان استقلال، برای ترمیم نقاط ضعف این تیم در خط میانی به ایران آمد. کارنامه خوب این بازیکن در تیم اف سی کلن آلمان که با 130 بازی و 20 گل همراه شده بود، پرویز مظلومی را امیدوار به رفع چالش های خود در میانه میدان کرده بود؛ اتفاقی که در نهایت رخ نداد و این بازیکن به دلیل مصدومیت های نابهنگام تنها 315 دقیقه برای آبی پوشان به میدان رفت.

ورود علی منصوریان به تیم استقلال با قرار دادن نام این بازیکن در فهرست خروجی باشگاه همراه شد تا این بازیکن نیامده ایران را ترک کند و به تیم اف سی فرانکفورت بپیوندد.

قرار داد شیحی که اصلیتی مراکشی-آلمانی داشت، با تیم استقلال 80 هزار دلار برای نیم فصل بود که در بدو ورود او به ایران نیمی از این مبلغ یعنی 40 هزار دلار پرداخت شد، ولی مابقی طلب این بازیکن پرداخت نشد تا با شکایت شیحی، حالا استقلال در شرایط خاصی قرار بگیرد.

در حال حاضر بخش بین الملل باشگاه استقلال تهران در حال رایزنی با مسئولان فیفا جهت خروج از این شرایط می باشد.

اینکه پرداخت طلب ناچیز این بازیکن نسبت به قراردادهای ثبت شده آبی پوشان در این فصل، چقدر اذیت کننده و سخت بوده است، سوالی است که شاید پیدا شدن پاسخی مناسب برای آن در زمان مناسب می توانست از ورود استقلال به این شرایط خاص جلوگیری کند.

 

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۳ //
ارسال نظر
 
  • نادر

    اگر استقلال صاحب داشت . پرونده تیم را مر ور می کرد . و همه چیز مشخص میشد. اصلا قا بل توجیح نیست حتا صدبار. پس باید سریع اق دام شود و بعد کادر سرپرستی عوض شود.. ولی خدایی چرا این تیم اینقدر بی صاحب است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان