//
کدخبر: ۴۵۵۴۲۶ //
شکستگی بینی و سرگیجه در اتوبوس تیم

احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس

بازیکن مصدوم تیم آلومینیوم اراک بعد از بازی امروز در اتوبوس تیم دچار مشکل شد و پزشکان بالای سر او حضور یافتند.

احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از اتفاقات بازی امروز ذوب‌آهن و آلومینیوم که با برتری دو بر صفر تیم اصفهانی خاتمه یافت، مصدومیت شدید ابوالفضل سلیمانی از ناحیه بینی بود.

در دقایق پایانی بازی امروز در اصفهان و قبل از آنکه گل اول ذوب‌آهن به ثمر برسد، روی ارسال کرنر آرنج فریبرز گرامی مدافع ذوب‌آهن به صورت سلیمانی برخورد کرد و باعث شکستگی بینی این بازیکن شد. سلیمانی که خودش به عنوان یار تعویضی به جای احسان قهاری وارد زمین شده بود، دچار مصدومیت شد و به همین خاطر دقایق سختی را سپری کرد.

او به واسطه خونریزی شدید مجبور شد که حتی لباس خود را تعویض کند اما نکته قابل توجه این است که رحیمی‌مقدم داور وسط صحنه رخ داده را حتی خطا هم اعلام نکرد و همین امر در مصاحبه بعد از بازی سلیمانی از سوی او مورد انتقاد قرار گرفت.

سلیمانی که از ناحیه بینی دچار شکستگی شده بود، بعد از پایان بازی در اتوبوس تیم آلومینیوم اراک هم دچار سرگیجه شدید شد و ثانیه‌هایی از حال رفت. به همین خاطر پزشکان آلومینیوم بالای سر او حاضر شدند و به مداوای این بازیکن مصدوم پرداختند.

البته بعد از مدتی بازیکن مصدوم آلومینیوم به شرایط عمومی مناسب رسید اما باید در روزهای آینده به مداوای قطعی بینی خود بپردازد. اتفاقی که حضور او در بازی با پرسپولیس در جام حذفی را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

باید دید سلیمانی در روزهای آینده چه وضعیتی پیدا خواهد کرد و آیا می‌تواند با وجود شکستگی بینی خود مقابل پرسپولیس برای تیمش بازی کند یا خیر.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۴۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان