//
کدخبر: ۴۵۵۱۵۶ //

شائبه در هفته‌های پایانی لیگ دسته دوم/ شازند بازی نکرد و سه امتیاز به صدرنشین داد

هفته بیست و دوم لیگ دسته 2 فوتبال کشور روز گذشته در حالی برگزار گردید که شاهد یک اتفاق شائبه برانگیز بودیم .

شائبه در هفته‌های پایانی لیگ دسته دوم/ شازند بازی نکرد و سه امتیاز به صدرنشین داد

به گزارش خبرنگار فرتاک ورزشی؛ هفته بیست و دوم لیگ دسته 2 فوتبال کشور روز گذشته در حالی برگزار گردئید که شاهد یک اتفاق شائبه برانگیز بودیم .

در یکی از دیدارهای حساس این هفته، تیم پتروپالایش اراک  بایستی به مصاف یکی از مدعیان صعود گروه یعنی کویرمقوا می رفت. اما متاسفانه عدم حضور تیم میزبان در زمین مسابقه خیلی از حرف و حدیث ها را به وجود آورد .

بازیکنان اراکی دلیل عدم شرکت در بازی خانگی را پرداخت نشدن مطالباتشان اعلام کردند، اما این در حالی است که طبق گزارش خبرنگار فرتاک ورزشی از باشگاه پتروپالایش ۵۰درصد مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت و ۵درصد هم ساعاتی قبل از بازی بحساب شاگردان شکوری واریز شده است .

اما سوال اینجاست که اگر فرض را بر این بگیرم که این اقدام تیم پتروپالایش بدلیل عدم دریافت مطالباتشان بوده است ، آیا چنین حرکتی در این سطح از مسابقات حرفه‌ای است، آنهم باتوجه به اوج حساسیت در این برهه از زمان که تیم کویر یکی از مدعیان اصلی صعود بوده و رقابت سختی بین شاگردان مظاهری و شهرداری نوشهر، شناورسازی قشم و نیکاپارس در آخرین روزهای مسابقات وجود دارد.

ناگفته نماند که پتروپالایشی‌ها یکبار دیگر هم این چالش را ایجاد کرده‌اند و مقابل پاس همدان در همین فصل به میدان نرفتند.

حالا باید دید کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باتوجه به شرایط فعلی و نزدیک بودن امتیازات تیم‌های بالانشین جدول و همچنین سابقه اراکی آیا به این موضوع ورود خواهد کرد یا خیر؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۱۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان