//
کدخبر: ۴۵۴۳۳۵ //

باشگاه استقلال محکوم شد

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

 باشگاه استقلال محکوم شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت امیر مشاری از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 38 میلیون و 150 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت علی خماند از میثم آقایی بازیکن تیم خیبر خرم‌آباد، بازیکن یادشده به پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 14 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 33 میلیارد و 687 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و 285 میلیون و 159 هزار و 50 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت محمد زینال خیبری از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 160 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 44 میلیون و 254 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت علی خماند از محمد عباسی بازیکن باشگاه هوادار، بازیکن یادشده به پرداخت مبلغ 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 15 میلیون و 750 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۳۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان