//
کدخبر: ۴۵۳۲ //

۲ وزنه‌بردار از تمرینات تیم‌های پایه ایران کنار گذاشته شدند

سرمربی تیم‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان ایران گفت: دو وزنه‌بردار تیم‌های ملی پایه، از ادامه تمرینات کنار گذاشته شدند.

 2 وزنه‌بردار از تمرینات تیم‌های پایه ایران کنار گذاشته شدند

به گزارش فرتاک نیوز و به نقل از سایت فدراسیون وزنه‌برداری، محمدحسین برخواه سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان در خصوص اردوهای این دو تیم اظهار داشت: اردوهای تیم نوجوانان از 2 بهمن در سالن وزنه‌برداری کبکانیان تهران آغاز شده است. هم اکنون ترکیب 10 نفره این تیم با کنار گذاشتن ابوالفضل خاکپور تکمیل شد.

وی ادامه داد: تا روز اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در تایلند با 10 وزنه‌بردار، از جمله احسان قیصریه، مهدی پاپی، ابوالفضل جمعه‌پور، افشین طاهری، حمیدرضا زارع، حسین ساکی، محمد موئدی، محمد شهاب انداز، امیررضا عسگری دون و محمدرضا روشنی به تمرینات ادامه می‌دهیم.

برخواه در خصوص شرایط اردوی تیم جوانان نیز تصریح کرد: اردوی تیم جوانان هم از 25 دی ماه در کمپ تیم‌های ملی وزنه برداری در ورزشگاه آزادی آغاز شده و در این مرحله، فقط رامین ولی‌پور به طور موقت از اردو خارج می‌شود تا با وضعیت بهتری، مجدداً به اردو بازگردد.

سرمربی تیم وزنه برداری نوجوانان و جوانان ادامه داد: روز جمعه ( 8 بهمن ماه) نیز سه وزنه بردار دیگر (میلاد پورشنو، اسحاق ذعاب و محمد امین قاسمی) به اردوی جوانان اضافه می‌شوند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان