//
کدخبر: ۴۴۷۷ //
لیورپول یکی از بهترین تیم‌های این فصل لیگ برتر بوده است

فابرگاس: وقتی بازی نمی‌کنم، ناراحت می‌شوم/ تلاش می‌کنم خودم را به کونته ثابت کنم

هافبک چلسی تأکید کرد به تلاشش ادامه خواهد داد تا جایگاه ثابتی در ترکیب تیم تحت هدایت آنتونیو کونته پیدا کند.

فابرگاس: وقتی بازی نمی‌کنم، ناراحت می‌شوم/ تلاش می‌کنم خودم را به کونته ثابت کنم

به گزارش فرتاک نیوز، سسک فابرگاس که این فصل تنها در 5 بازی در ترکیب اصلی تیم فوتبال چلسی قرار گرفته، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه گفت: من فوتبال بازی می‌کنم تا به پیروزی برسم و از آن لذت ببرم. وقتی بازی نمی‌کنم البته که ناراحت می‌شوم و لذتی هم نمی‌برم، اما از اینکه تیم عالی کار می‌کند، خوشحالم.

هافبک اسپانیایی آبی‌های لندنی افزود: فوتبال زندگی و همه چیز من است. هر موقع که در ترکیب قرار می‌گیرم سعی می‌کنم تا بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. فوتبال طوری است که اوضاع می‌تواند دوباره در آن خوب شود، پس باید تنها سخت تلاش کنم و به مربی نشان دهم که شایسته بازی کردن هستم.

فابرگاس همچنین در مورد بازی هفته آینده چلسی مقابل برنتفورد در دور چهارم جام حذفی انگلیس اظهار داشت: ما بازی مهمی در جام حذفی در پیش داریم و بعد از آن اطمینان دارم که کونته تیم را برای تقابل با لیورپول که یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر تا به اینجای فصل بوده، به خوبی آماده خواهد کرد.

وی در پایان تأکید کرد: ما در بازی با لیورپول هم بازی خودمان را به نمایش خواهیم گذاشت. در این فصل عالی بوده‌ایم، پس چرا در آنفیلد هم با ارائه بازی خوبی بار دیگر این را به اثبات نرسانیم؟

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان