//
کدخبر: ۴۴۵۵۱۳ //

ابراهیمی: قلبم با استقلال است، اما پیشنهادی دریافت نکردم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص حضور خود در تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در این ۵ یا ۶ سال هیچ وقت پیشنها رسمی از مدیران و مربیان باشگاه استقلال نداشتم.

ابراهیمی: قلبم با استقلال است، اما پیشنهادی دریافت نکردم
به گزارش فرتاک نیوز،

امید ابراهیمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص حضورش در تیم فوتبال استقلال و ادامه فوتبالش در این باشگاه اظهار داشت: استقلال همیشه در قلب ما جا دارد و آرزوی من همیشه موفقیت و سربلندی این تیم است. اینکه بگویم دوست ندارم به به استقلال بیایم واقعاً دروغ است چرا که قلبا این تیم را دوست دارم و تیم کوچکی هم نیست که بخواهم جواب رد بدهم. واقعیت امر این است که در این ۵ یا ۶ سال هیچ پیشنهاد رسمی از سوی مدیران و یا مربیان باشگاه استقلال دریافت نکرده‌ام و وقتی پیشنهادی برای من نمی‌آید پیشنهادها خارجی خودم را قبول می‌کنم تا فوتبالم را ادامه دهم.

وی افزود: پیشنهادها همیشه در رسانه‌ها و به صورت غیر رسمی عنوان شده است و یا اگر پیشنهادی هم بوده به دلیل اینکه تحت قرار داد باشگاه دیگری بودم نتوانستم پیشنهادها را قبول کنم. وقتی من با باشگاهی قرار دارم و به من اجازه جدایی نمی‌دهد یعنی روی من حساب کرده است من نمی‌تواند باشگاه را تحت فشار بگذارم.

ابراهیمی در این خصوص ادامه داد: هیچ وقت در پایان فصل استقلال به من پیشنهاد نداده است، قطعاً اگر پیشنهادی باشد می‌توانم روی پیشنهادهای خودم فکر کنم و تصمیم بگیرم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۵۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان