//
کدخبر: ۴۴۴۴۱۶ //

معمای سردار؛ وقتی ستاره تیم ملی تک‌به‌تک را هم گل نمی‌کند

سردار آزمون ستاره تیم ملی و بازیکن تیم رُم، مقابل سوریه سایه‌ای از آن ستاره درخشان همیشه هم نبود.

معمای سردار؛ وقتی ستاره تیم ملی تک‌به‌تک را هم گل نمی‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار آزمون بی‌تردید سردار تیم ملی و از مهم‌ترین ستاره‌های ماست. آمار و رکوردها و افتخارات سردار آنقدر گویاست که نیازی به تکرار ندارد. ستاره رم ایتالیا به عنوان بازیکن تعیین کننده به جام ملت‌ها آمد و به محض ورود به زمین در بازی اول گل زد.

سردار در بازی دوم استراحت کرد و در بازی سوم برابر امارات در ترکیب، حضوری درخشان داشت. او دو پاس گل به مهدی طارمی داد که فراتر از سطح فوتبال آسیا بود، یک گل اروپایی هم زد که البته داور آن را قبول نکرد.

در مجموع برآیند عملکرد سردار به قدری امیدوار کننده بود که همه منتظر درخشش او در بازی یک هشتم نهایی برابر سوریه بودیم. اتفاقی که رخ نداد، سردار در هر نیمه یک تک به تک خراب کرد که از بازیکنی مثل او بعید بود. بیشتر پاس‌های او به هدف نرسید و از حد میانگین خیلی بیشتر توپ لو داد. او بیشتر در زمین راه رفت....

ما کنار تیم نیستیم و نمی‌دانیم سردار چه شرایطی دارد و چطور می‌شود که بازیکن درخشان برابر امارات به فاصله ۸ روز تبدیل به چنین بازیکنی می‌شود؟ شاید کلید معما در همین عدد ۸ باشد!

کم نیستند کارشناسانی که از برنامه‌ریزی AFC انتقاد می‌کنند. به یاد نداریم در هیچ تورنمنتی فاصله بازی دو بازی یک تیم هشت روز باشد. خیلی از فوتبالی‌ها هشدار می‌دادند که این برنامه‌ریزی به تیم ما ضربه خواهد زد و نتیجه‌اش را در کیفیت عملکرد سردار آزمون دیدیم.

سردار آشکارا از این فاصله زیاد ضربه خورد و امیدواریم با توجه به غیبت طارمی، او که تنها امید ما برابر ژاپن است، دوباره به همان سطح کیفی بازی با امارات و همیشه برگردد. برابر ژاپن ما بیشتر از همیشه به سردار آماده نیاز داریم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان