//
کدخبر: ۴۴۲۰۱۶ //

لبخند سروش در روزهای گله‌مندی بازیکنان پرسپولیس

سروش رفیعی به عنوان یک بازیکن باتجربه سعی می‌کند با روحیه بالا در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

لبخند سروش در روزهای گله‌مندی بازیکنان پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

بازیکنان پرسپولیس از شرایط مالی موجود و عدم پرداخت مطالبات‌شان ناراحتند. از قرارداد این فصل آنها فقط 28 درصد پرداخت شده و نیمی از مبالغ آپشن‌های فصل قبل آنها هم از سوی باشگاه پرداخت نشده است.

همین مسئله و عدم روشن شدن تکلیف سرمربیگری پرسپولیس باعث شده این سوال برای بازیکنان و اعضای تیم به وجود بیاید که در چنین شرایطی چرا تمرینات اینقدر زود شروع شده ضمن اینکه نیمی از بازیکنان هم در محل تمرین حضور ندارند و کار آماده‌سازی ناقص پیش می‌رود. با این وجود در چنین شرایطی نقش بازیکنان باتجربه بسیار مهم به نظر می‌رسد و آنها باید اعضای تیم را دور هم نگه داشته و شرایط را طوری پیش ببرند که اعتراض‌ها و غر زدن‌ها خللی در روند آماده‌سازی تیم به وجود نیاورد.

سروش رفیعی یکی از این بازیکنان است که در سومین مقطع حضورش در پرسپولیس یکی از نفرات باتجربه تیم به حساب می‌آید. سروش در تمرین امروز لبخند به لب داشت و سعی می‌کرد روحیه خود را حفظ کند تا به بازیکنان جوان‌تر روحیه بدهد. سروش رفیعی هم از جمله بازیکنانی است که زیر نظر برانکو در پرسپولیس کار کرده و پروفسور نسبت به او شناخت کاملی دارد که این مسئله می‌تواند باعث امیدواری برای شماره 7 سرخ‌ها در نیم فصل دوم باشد که البته باید دید با حضو برانکو یا هر مربی دیگری کیفیت بازی او هم نسبت به نیم فصل اول بهتر خواهد شد یا شرایط طور دیگری پیش می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان