//
کدخبر: ۴۴۱۹۲۷ //

قلعه‌نویی: دیدار اول در این تورنمنت بسیار مهم است

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است در طول آغاز کار خود در این تیم، ملی‌پوشان ایران از بهترین شرایط روحی و فنی بهره می‌برند.

قلعه‌نویی: دیدار اول در این تورنمنت بسیار مهم است
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه‌نویی در فاصله کمتر از یک ساعت تا دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل فلسطین، در چارچوب مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 اظهار داشت: هفت ماه زحمت کشیدیم تا به این بازی‌ها برسیم. در 10 روز گذشته خوشبختانه حس خیلی خوبی میان مردم ایران ایجاد شد و در جزیره کیش شاهد حمایت بسیار خوبی از تیم ملی بودیم.

«با توجه به اردوهای اخیر می‌گویم بچه‌ها از هر لحاظ آماده هستند.»، سرمربی تیم ملی ایران ضمن بیان این جمله گفت: تیم ملی در روزهای اخیر شرایط خیلی خوبی دارد و احساس می‌کنم بچه‌ها بهترین شرایط را دارند. هر بازی به‌خصوص دیدار اول در این تورنمنت بسیار مهم است و بازیکنان را توجیه کرده‌ایم. هر مسابقه در جام ملت‌های آسیا حکم فینال را دارد و بچه‌ها از هر لحاظ آماده هستند. امیدوارم با ارائه بازی و کسب نتیجه خوب، دل مردم ایران را شاد کنیم.

تیم ملی ایران از ساعت 21 امروز (یکشنبه - به وقت ایران) در اولین گام خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2023، در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف فلسطین می‌رود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان