//
کدخبر: ۴۳۹۴۷۸ //

قرارداد دلاری دو ستاره ایرانی سپاهان ریالی شد

رئیس کمیته استیناف از تغییر قرارداد رضا شکاری و پیام نیازمند که پیش‌تر دلاری نوشته شده بود، خبر داد.

قرارداد دلاری دو ستاره ایرانی سپاهان ریالی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مورد بحث‌ترین موضوع این فصل لیگ برتر فوتبال ایران، سقف قراردادها بود. اتفاقی که باعث جنجال‌های بسیاری شد. خیلی از تیم‌ها سعی در دور زدن این قوانین عجیب و غریب داشتند و البته رقبای‌شان را به تخلف متهم می‌کردند.

این موضوع سبب شد ابتدا از سپاهان ۴ امتیاز کسر شود و سپس از پرسپولیس نیز به علت رعایت نکردن بند مالیاتی قرارداد گولسیانی یک امتیاز کسر شد. همچنین این تیم‌ها محکوم به پرداخت جرایم مالی سنگین ۴۰ و ۱۰ میلیاردی شدند. روز پنجم دی ماه کمیته استیناف رای به بازگردانده شدن امتیازات پرسپولیس و سپاهان داد. اتفاقی که آتش جنجال ها را برافروخته تر کرد و واکنش استقلال پرسپولیس و دیگر تیم‌ها را برانگیخت.

یکی دیگر از موضوعاتی که موجب جریمه سپاهان شده بود بحث دلاری بودن قرارداد برخی بازیکنان این تیم بود که حالا علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف خبر از اصلاح قراردادهای آنها داد.

صالحی در این خصوص گفت:"قسمت آخر حکم کمیته انضباطی که ناظر بر این است قرارداد 6 بازیکن شامل 2 قرارداد ارزی اصلاح شود، در کمیته استیناف عینا تایید شده است. قسمتی از این قراردادها اصلاح شده است. درواقع این اصلاحات باید قطعا در قرارداد 2 بازیکن سپاهان یعنی پیام نیازمند و رضا شکاری در بخش ارزی انجام می‌شد. ما دستورالعمل لازم الاجرایی داریم که می‌گوید باشگاه‌ها اگر می‌خواهند قراردادی را تنظیم کنند باید این موارد رعایت شود."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۴۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان