//
کدخبر: ۴۳۹۱۸۸ //

پرسپولیس قلی‌زاده را می‌خواهد اما...

حضور علی قلی‌زاده در بازی پرسپولیس و شمس آذر شایعاتی را در مورد احتمال حضور این بازیکن در پرسپولیس مطرح کرده است.

پرسپولیس قلی‌زاده را می‌خواهد اما...
به گزارش فرتاک نیوز،

بازی پرسپولیس و شمس آذر در حالی برگزار شد که علی قلی‌زاده هم به ورزشگاه آزادی آمده بود تا این بازی از نزدیک تماشا کند. همین اتفاق باعث شد تا شایعاتی در خصوص احتمال پیوستن این بازیکن به تیم سرخ‌پوش تهرانی مطرح شود اما حسین بادامکی به خبرنگاران گفت که باشگاه پرسپولیس مذاکره‌ای با این بازیکن انجام نداده است.

صحبت‌های بادامکی درست بود چرا که باشگاه پرسپولیس صحبتی با قلی‌زاده انجام نداده ولی این بازیکن در لیست مورد نظر یحیی گل‌محمدی برای نیم فصل دوم وجود دارد. قلی‌زاده حتی قبل از شروع این فصل و در فصل گذشته هم در لیست پرسپولیس بود ولی او در نهایت تصمیم گرفت تا در اروپا به فوتبالش ادامه دهد، هر چند قلی‌زاده با یک مصدومیت طولانی هم مواجه شد و نتوانست شرایط خوبی را در فوتبال اروپا تجربه کند.

یکی از بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس  می‌گوید که پرسپولیس قلی‌زاده را می‌خواهد ولی مسئله مهم این است که او در حال حاضر تحت قرارداد تیم لهستانی لخ پوزنان است و برای جدایی باید از این باشگاه رضایت نامه بگیرد. مسئله دیگر میل شخصی قلی‌زاده برای بازگشت به فوتبال ایران است، موضوعی که می‌تواند همه چیز را در مورد پرسپولیسی شدن او در هاله‌ای از ابهام قرار دهد. دوستان نزدیک قلی‌زاده به او توصیه کرده‌اند که برای بیشتر دیده شدن به فوتبال ایران برگردد و باید دید در نهایت او چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۱۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان