//
کدخبر: ۴۳۷۵۲۴ //

مورایس: دوست ندارم دستی وجود داشته باشد که بگوید باید ببری یا ببازی/ برای تیم بودن انضباط مهم است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از کسر امتیاز طلایی‌پوشان بابت سقف بودجه به انتقاد پرداخت.

مورایس: دوست ندارم دستی وجود داشته باشد که بگوید باید ببری یا ببازی/ برای تیم بودن انضباط مهم است
به گزارش فرتاک نیوز،

ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی سپاهان مقابل فولاد خوزستان معوقه از هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: یک بار دیگر بازی خوب شروع شد و از اول بازی از آن لذت بردم. تبریک می‌گویم بابت تمرکزی که بازیکنانم از خودشان نشان دادند و در ادامه با نتیجه 2 بر صفر جلو افتادند. بعد از آن گلی خوردیم که نباید می‌خوردیم، قبل از اینکه فولاد به گل برسد ما دو یا سه موقعیت داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم.  برابر تیمی که کیفیت دارد، اگر از شانس‌ها استفاده نکنید، مشکل ایجاد می‌شود. ما نیمه اول را با کمترین اختلاف به پایان رساندیم که چیزی نبود که می‌خواستیم.

وی افزود: در نیمه دوم تیم تمرکز دیگری را به دست آورد و بازیکنان متوجه شدند که عملکرد آنها بازی را ساده کرد، زیرا بازی ساده‌ای نبود و در نیمه دوم تمرکز خودشان را به دست آوردند. خوشبختانه در نیمه دوم اصول کاری را انجام دادیم و یک گل دیگر زدیم، البته می‌توانستیم گل‌های دیگری هم بزنیم. بابت نتیجه به بازیکنان تبریک می‌گویم و باید همینطور به کارمان ادامه دهیم. قبل از بازی نیز گفتم که فولاد از ابتدای فصل تغییر کرده و از لحاظ تدافعی فشرده‌تر شدند، بازیکنان خوبی دارند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خطاب به هواداران تیمش گفت: از هواداران بابت حضورشان ممنونم. هوا بارانی بود و امیدوارم ایران ورزشگاه مسقف داشته باشد. بازیکنان هم تجربه بازی زیر باران را نداشتند و تجربه دیگری شد. ساعت بازی با درخواست بازیکنان به دلیل دمای هوا تغییر پیدا کرد و از فدراسیون تشکر می‌کنم که پیش‌بینی کردند. از افرادی که در ورزشگاه حضور داشتند و هوادارانی که در خانه از تلویزیون بازی را تماشا کردند، تشکر می‌کنم.

مورایس با انتقاد از کسر امتیاز سپاهان بابت تخلفات قانونی، یادآور شد: فکر کردن و راه رفتن بعد از کسر امتیاز از سپاهان سخت بود و به نظر من عادلانه نبود. کار من روزمره است و بهترین را برای فوتبال ایران می‌خواهم. باید همه اتفاقات در یک دنیای عادلانه رقم بخورد و دوست ندارم دستی وجود داشته باشد که بگوید باید ببری یا ببازی. همه خوبی فوتبال، عدالت و حقیقت را می‌خواهند و این چیزی است که ما را خوشحال می‌کند. اینکه کسی که قدرت ندارد را جریمه کنند، عادلانه نیست. تمرکزی روی کسر امتیاز نداشتیم. به‌عنوان یک انسان همه اشتباه می‌کنند و باید درس بگیریم و صاحب تجربه شویم. امیدوارم طبق ویژگی‌های فردی جلو بروید تا دنیا به شما پاداش دهد و آن زمان نیاز نیست که بجنگید، در دنیای عادلانه به افراد عادل نیاز دارید.

وی با اشاره به رعایت انضباط تیمی تصریح کرد: رهبریت و مدیریت سخت است، در مدیریت ارزش‌هایی وجود دارد که باید به این ارزش‌ها احترام بگذاریم، برای تیم بودن انضباط مهم است و باید طوری تصمیم بگیرم که هم خودم و هم بقیه را خوشحال کنم، فکر می‌کنم انضباط از هر نتیجه‌ای مهم‌تر است، نباید فقط به خودت فکر کنی.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۵۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان