//
کدخبر: ۴۳۷۲۲۳ //

امید گل محمدی به درخشش مجدد شماره یک/ ستاره‌ای که برای دربی ساخته شد!

سرمربی پرسپولیس امیدوار است روز دربی علیرضا بیرانوند درخشش همیشگی اش را داشته باشد.

امید گل محمدی به درخشش مجدد شماره یک/ ستاره‌ای که برای دربی ساخته شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

ستاره های دربی و مربیان فوتبال معتقدند اعتماد به نفس حرف اول را در دربی می زند و بازیکنی در این بازی خاص می تواند بدرخشد که اعتماد به نفس خوبی داشته باشد. در سال های گذشته احمدرضا عابدزاده به واسطه همین اعتماد به نفس و البته کیفیت بالای فنی یکی از ستاره های دربی بود و احمدرضا چه با پیراهن استقلال و چه با پیراهن پرسپولیس شکستی در دربی تجربه نکرد. حالا بعد از سال ها پرسپولیس گلری درون دروازه خود دارد که نه تنها یک ستاره به حساب می آید، بلکه قدرت رهبری او خیلی وقت ها به کار پرسپولیس آمده است.

علیرضا بمب انرژی و اعتماد به نفس است و همواره جزو خوب های دربی بوده است. ستاره ای که با حضور او خیال پرسپولیسی ها راحت است و یحیی گل محمدی هم امیدوار است با درخشش مجدد او بتواند در بازی حساس پنجشنبه به برتری برسد. دربی بازهای قدیم فوتبال ایران می گویند نسل فعلی بازیکنان دربی باز نیستند و به همین دلیل است که اکثر بازی های پرسپولیس و استقلال سرد و بی کیفیت از آب در می آید. با این حال بیرانوند را می شود جزو معدود بازیکنان دربی باز در بین نفرات فعلی دو تیم دانست. علیرضا برای دربی ساخته شده و هرچقدر حساسیت بازی بالا می رود، روحیه و انرژی او هم بیشتر می شود.

 

 

علیرضا هم باخت در دربی را تجربه کرده و هم طعم شیرین پیروزی مقابل رقیب سنتی. بیرانوند درحالی برای دوازدهمین بار با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال قرار می گیرد که در چند دربی درخشش فوق العاده ای داشته و توانسته تیمش را به پیروزی برساند. بدون شک مهم ترین لحظه برای بیرانوند در بازی رفت لیگ نوزدهم اتفاق افتاد و علیرضا در همان نیمه نخست توانست پنالتی علی کریمی را مهار کند و در نهایت هم آن بازی را پرسپولیس با تک گل عبدی برد.

بیرانوند بعد از بازگشت مجددش به پرسپولیس شکستی در دربی نداشته و دو پیروزی مهم هم کسب کرده است. هم در بازی برگشت فصل قبل و هم در فینال جام حذفی علیرضا یکی از ستاره های تیمش بود و چند واکنش عالی او مانع از گلزنی مهاجمان استقلال شد. بیرانوند که با شادی جنجالی اش بعد از برد مقابل استقلال در دیدار برگشت فصل گذشته حاشیه ساز شده بود، قبل از دیدار فینال جام حذفی با حمله هواداران استقلال و البته سرمربی وقت این تیم یعنی ساپینتو روبرو شد.

 

 

بیرانوند وقتی برای گرم کردن وارد ورزشگاه شد، به شدت از سوی هواداران استقلال هو شد و فحش خورد. با این حال او توانست روحیه خوبش را حفظ کند و حتی یک تک به تک فوق العاده را از مهدی قایدی گرفت. بیرانوند می تواند برگ برنده پرسپولیس در دربی باشد و یحیی هم امیدواری زیادی دارد تا شماره یک تیمش دوباره در دربی بدرخشد و به پیروزی تیمش کمک کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۲۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان