//
کدخبر: ۴۳۶۲۵۳ //
پایان مصدومیت به مقصد ذوب‌آهن

اولین خرید زمستانی لیگ برتر ایران لو رفت

محمد ربیعی می گوید ذوب آهن باید در نیم فصل با جذب بازیکنان داخلی و خارجی تقویت بشود و محمدرضا حسینی هم به این تیم اضافه می‌شود.

اولین خرید زمستانی لیگ برتر ایران لو رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران استان اصفهان در بازی های آسیای هانگژو در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: به دعوت مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و دوستانی که چندین بار مرحمت فرمودند و تماس گرفتند به نیم ساعت آخر مراسم رسیدم و بسیار خوشحالم که استان اصفهان پر از فخرآفرین است که هم برای کشور هم برای اینجا شادی آفرین هستند. امیدوارم که سال به سال تعداد مدال‌ها و افتخارات این استان افزوده‌ و بیشتر شود.

او در مورد شرایط تیمش گفت: با ذوب آهن رو ما پروژه را تا یک جاهایی جلو بردیم. هدف گذاری ما فعلاً نگاه بازی به بازی هست با همان آرمان‌هایی که مد نظرم است.

او در مورد مطرح شدن نام بازیکنان جدید حول ذوب آهن گفت: به هر حال اجتناب ناپذیر است که ما در نیم فصل روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم. با توجه به اینکه دوتا بازیکن بسیار ارزنده‌مان هم از دست دادیم  باید تیم را تقویت کرد. تیم به صورت عادی هم باید دوباره تقویت میشد که حالا دو تا بازیکن هم متاسفانه در طول نیم فصل اول از دست دادیم و  بحث تقویت در نیم فصل را پراهمیت میکند.

او در رابطه با محمدرضا حسینی گفت: حسینی ابتدای فصل در تمرینات بودند و یک مصدومتی داشتند. دوران نقاهتش سپری شده و الان در تمرینات هستند تا ببینیم که شرایط‌شان به چه شکلی خواهد بود. انشالله بتواند خودش را به شکل آرمانی برساند که ما در نیم فصل دوم بتوانیم در خدمت ایشان هم باشیم.

ربیعی در پاسخ به اینکه بازیکن ایرانی جذب می‌کنند یا خارجی گفت: فکر می‌کنم هر دو؛ هم داخلی و هم خارجی نیاز است که جذب کنیم. به خصوص ما در بخش عقب زمین نیازمند تقویت هستیم. چون ما با فاصله‌مان با سقف زیاد است مشکل نداریم. مهم تامین هزینه‌اش هستش که انشالله هیئت مدیره محترم و مدیریت محترم باشگاه انجام خواهند داد.

سرمربی ذوب ادامه داد: وقتی جام ملت‌های آسیا شروع می‌شود یک تعطیلی طولانی مدت می‌خورد و برنامه‌ای برای برگزاری اردو داریم در خارج از کشور.

او در مورد بازی با پیکان گفت: پیکان بسیار تیم خوب و جوان و منسجمی است. تغییرات هم داشته که قطعاً باعث می‌شود که آن تیم، انگیزه‌اش بالاتر باشد. ما هم باید بتوانیم هم از لحاظ ذهنی هم از لحاظ فنی در فرم درست قرار بگیریم. مطمئناً از نظر من بازی بسیار سختی است و به بچه‌ها هم این را گوشزد کردم که نهایت دقت، تمرکز و توانشان را برای این بازی داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۲۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان