//
کدخبر: ۴۳۵۸۵۴ //

گل‌محمدی: مقابل الدحیل باید فرصت‌طلب باشیم/ فردا تماشاگران بازوی پرتوان ما هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، او و شاگردانش به اهمیت و حساسیت بازی مقابل الدحیل واقف هستند و فردا فقط برای کسب سه امتیاز تلاش خواهند کرد.

گل‌محمدی: مقابل الدحیل باید فرصت‌طلب باشیم/ فردا تماشاگران بازوی پرتوان ما هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: شب گذشته، شب بزرگداشت آقای کلانی بود. برای او و تمام پیشکسوتان پرسپولیس آرزوی سلامتی و بهروزی داریم. خدا به همه آنها سلامتی بدهد.

همه حساسیت بازی با الدحیل و سختی آن را می‌دانیم

وی ادامه داد: همه حساسیت بازی با الدحیل و سختی آن را می‌دانیم. الدحیل تیم قابل احترام، خوب و حرفه‌ای است و کادر فنی واقعاً مجربی دارد. از آن طرف هم بچه‌های ما انگیزه فوق‌العاده‌ای دارند تا ان‌شاءالله این بازی را با پیروزی تمام کنند. بازی است که باید سعی کنیم تمرکز خوبی داشته باشیم و در بخش دفاع و حمله بتوانیم از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم. خیلی مهم است که فرصت‌طلب باشیم و بتوانیم با حمایت هواداران که قطعاً فردا روز باشکوهی برای پرسپولیس خواهد بود، بتوانیم با انگیزه زیادی که به ما می‌دهند ان‌شاءالله نتیجه‌ای خوب بگیریم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

الدحیل با یک تیم خوب و کامل جلوی ما قرار می‌گیرد

گل‌محمدی در مورد غیبت چند ستاره الدحیل در دیدار فردا یادآور شد: آنها یک تیم کامل هستند. ما هم چهار بازیکن‌مان را در اختیار نداریم. فقط کوتینیو و سمدو فردا بازی نمی‌کنند. ضمن اینکه یکی دو بازیکن مصدوم‌شان هم رسیدند. فکر می‌کنم با یک تیم خوب و کامل جلوی ما قرار می‌گیرند. ما هم انگیزه زیادی داریم و مطمئنم بچه‌ها می‌توانند یک بازی خوب همراه با کسب سه امتیاز را انجام دهند.

فکر نمی‌کنم به خاطر آلودگی هوا تأخیری در بازی ایجاد شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آلودگی شدید هوای شهر تهران و احتمال لغو بازی به این دلیل گفت: هنوز که چیزی به ما اعلام نشده و نمی‌دانم صحبتی شده است یا خیر. فکر نمی‌کنم تأخیری در بازی ایجاد شود، ولی متأسفانه شرایط آلودگی هوا خیلی زیاد است. خود من هم اگر دقت کرده باشید زیاد به هواداران نگفتم بیایند. یک جورایی جان سخت شدیم! ان‌شاءالله همه مردم ایران سالم بوده و مراقب خودشان باشند. واقعاً شرایط بد است. امیدوارم اتفاقی برای کسی نیفتد. فکر می‌کنم مسئولان باید فکری اساسی در این باره کنند. تازه شروع سرماست و هر چه جلوتر برویم شرایط بدتر می‌شود.

قطعاً حمایت 90 دقیقه‌ای هواداران می‌تواند خیلی کمک کند

وی در مورد تمام شدن بلیت‌های این بازی لزوم حمایت آنها تا دقایق پایانی خاطر نشان کرد: فوتبال 90 دقیقه است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ممکن است گل هم بخوریم؛ قطعاً حمایت 90 دقیقه‌ای هواداران می‌تواند خیلی کمک کند. تماشاگران پُرشور تیم‌شان را تشویق کنند. قطعاً بازوی قدرتمند تیم ما هواداران هستند. ان‌شاءالله فردا روز خوبی برای تیم ما باشد.

فردا فقط باید ببریم و تساوی دردی از ما دوا نمی‌کند

«امکان دارد پس از اتمام بازی‌های امروز شرایط پرسپولیس برای صعود از گروهش مشخص شود و آیا این نتایج روی عملکرد پرسپولیس در بازی فردا مؤثر است؟»، گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: احساس من این است که ما فردا فقط به برد احتیاج داریم. هر نتیجه‌ای در این بازی‌ها رقم بخورد، قطعاً باید سه امتیاز را بگیریم و بعد از آن ممکن است به تفاضل گل هم احتیاج داشته باشیم. ما باید فقط ببریم. تساوی دردی از ما دوا نمی‌کند و فکر نمی‌کنم در این صورت از این گروه صعود کنیم. فقط بحث گرفتن سه امتیاز در دیدار فردا مطرح می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۸۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان