//
کدخبر: ۴۳۴۲۳ //

حاشیه های زیاد دیدار نفت تهران - سپیدرود

پس از اینکه محمد نزهتی نخستین گل سپیدرود را در فصل جدید لیگ برتر به ثمر رساند به هواداران تیم خود سلام نظامی داد.

حاشیه های زیاد دیدار نفت تهران - سپیدرود
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال نفت تهران از ساعت 21:15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی تهران به مصاف سپیدرود رشت رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک نفتی‌ها به پایان رسید.

حواشی این بازی به شرح زیر است:

* پیش از آغاز مسابقه و همچنین در زمان برگزاری بازی در نیمه اول ماموران نیروی انتظامی چند بار با هواداران سپیدرود درگیر شدند.

* از چند ساعت پیش از آغاز بازی، بیش از هزار هوادار تیم سپیدرود به ورزشگاه آمدند تا تیم محبوب خود را تشویق کنند. این هواداران در طول 90 دقیقه بازی به تشویق تیم خود پرداختند. ضمن اینکه کمتر از 50 تماشاگر تیم نفت تهران را تشویق می‌کردند.

* در ابتدای مسابقه علی نظرمحمدی با حمید درخشان و همچنین اعضای نیمکت دو تیم با یکدیگر به خوش و بش پرداختند. حسین کعبی و رضا الماسخاله نیز خوش و بش گرمی با حمید درخشان داشتند.

* پس از به ثمر رسیدن گل محمد نزهتی برای سپیدرود، این بازیکن به سمت هواداران سپیدرود رفت و به آنها سلام نظامی داد. همچنین هواداران سپیدرود پس از گل به روشن کردن فشفشه پرداختند و با شعار «پویای آتیش‌پاره» نزهتی را تشویق کردند.

* پس از مصدومیت محمد نصرتی در اواسط نیمه دوم این بازیکن تعویض و حسین جعفری به جای او وارد زمین مسابقه شد. در این هنگام حمید درخشان با فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری سازمان لیگ صحبت کرد که این مکالمه با عصبانیت شدید سرمربی نفت به پایان رسید.

* غلامرضا رضایی پیش از ورود به زمین مسابقه از حمید درخشان رخصت گرفت و با او خوش و بش کرد.

* در بین هواداران تیم سپیدرود دو تماشاگر با هم درگیر شدند که با وساطت سایر تماشاگران این غائله ختم شد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان