//
کدخبر: ۴۳۴۱۶ //

گل شماره ۳ تقدیم به برانکو و سیدجلال (عکس)

شجاع خلیل زاده با پروازی دیدنی موفق شد بالاتر از مدافعان فولاد دروازه این تیم را باز کند و اولین گل خود را با پیراهن این تیم ثبت کند.

گل شماره 3 تقدیم به برانکو و سیدجلال (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

شجاع خلیل زاده به عنوان خرید جدید پرسپولیس خیلی زود توانست به مهره ای تاثیرگذار و غیرقابل انکار در ترکیب این تیم تبدیل شود. مصدومیت سیدجلال حسینی به عنوان یکی از ارکان اصلی خط دفاعی و کاپیتان اول این تیم شوک بزرگی برای اردوی سرخپوشان محسوب می شد اما یک خرید هوشمندانه تمام معادلات را تا به این لحظه برهم زده است. شجاع خلیل زاده در نیمه اول دیدار برابر فولاد خوزستان با سرعت و تیزهوشی بالای خود مانع از این شد که رحیم زهیوی تصور دستیابی به دروازه پرسپولیس به سرش بزند و کاملا تحت کنترل شماره 3 قرار گرفت.

این مدافع باتجربه که در فصل گذشته در ترکیب سپاهان گلی به ثمر نرسانده بود، با حضوری به موقع در فاز تهاجمی و روی ارسال دیدنی محسن مسلمان توانست گل دوم این تیم را به نام خود کند. گلی که با شادی بی حد و حصر او همراه شد و مهمترین افراد برای تقسیم آن برانکو ایوانکوویچ و سیدجلال حسینی بودند. شجاع خلیل زاده با تقدیر از اعتماد برانکو ایوانکوویچ این شادی گل را با سرمربی کروات تیمش و سیدجلال حسینی که علیرغم مصدومیت روی نیمکت حاضر شده بود تقسیم کرد تا اینگونه جشن بزرگ خود را رقم بزند.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان