//
کدخبر: ۴۳۳۸۴ //

واکنش مثبت پدر نیمار پس از جلسه با بارسلونا ! (عکس)

بیش از یک هفته از انتشار خبر مربوط به جدایی احتمالی نیمار از بارسلونا گذشته ولی هنوز تکلیف این بازیکن مشخص نیست.

به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که گفته می شد پی اس جی تا چهارشنبه (دیروز) رقم فسخ قرارداد نیمار را پرداخت خواهد کرد و این بازیکن را به خدمت می گیرد، این اتفاق نیفتاد هرچند که هنوز به طور قطع مشخص نیست نیمار از جدایی منصرف شده یا مسائلی دیگر باعث تاخیر در انتقال او به پی اس جی شده اند.

گفته می شود توافق او با پی اس جی نهایی شده و باشگاه فرانسوی برای فرار از پرداخت مالیت سنگین قصد دارد با بارسلونا وارد مذاکره شده و رقم انتقال(222 میلیون یورو) را به صورت مستقیم به باشگاه بارسلونا پرداخت کند.

امروز صبح و پس از اتمام دیدار یونایتد و بارسا که با تک گل نیمار به سود بلوگرانا خاتمه یافت، پدر نیمار همراه با روبرت فرناندز(مدیر ورزشی) و سانیه هی(مدیر بخش فوتبال) بارسلونا دیده شد. در کنار آنها، آندره کاری(مسئول نقل و انتقالات بارسا در برزیل) نیز حضور داشت.

چهره پدر نیمار که این روزها همراه کاروان بارسلونا حضور دارد، خندان بود و او پس از مشاهده عکاس نشریه موندودپورتیوو نیز واکنش مثبتی از خود نشان داد.

طبق ادعای موندودپورتیوو هنوز مشخص نیست نتیجه جلسه امروز صبح پدر نیمار و مسئولان بارسا مثبت بوده یا اینکه پدر نیمار از اینکه رای دادگاه رسیدگی به شکایت باشگاه سانتوس به نفع کمپانی او شده، خوشحال بوده است.

01211509

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان