//
کدخبر: ۴۳۳۵۹۰ //

عبدی: بازیکنان خسته نبودند، شاید با جام جهانی خداحافظی نمی کردیم

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان گفت: بچه های ما خسته تر بودند، شاید می شد نتیجه طور دیگری رقم بخورد.

عبدی: بازیکنان خسته نبودند، شاید با جام جهانی خداحافظی نمی کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین عبدی پس از دیدار تیم ملی نوجوانان کشورمان مقابل مراکش، اظهار داشت: 3 ساعت مسافرت و پشت سر آن پرواز 2 ساعته داشتیم تا به این شهر بیاییم ولی تیم مراکش تقریبا 5 روز اینجا بود و تمام بازی‌هایش اینجا برگزار شد.

وی افزود: این مدیریت به ضرر ما شد ولی در هر صورت امروز بازی دیدیم که اسم آن را اشک‌ها و لبخندها می‌گذارم. یک بر صفر جلو افتادیم، آن‌ها مساوی کردند و در پنالتی باختیم. اگر بچه‌های ما خسته تر نبودند شاید می‌شد نتیجه طور دیگری رقم بخورد یا اینکه می‌توانستند تمرکز بالاتری داشته باشند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان تصریح کرد: در هر صورت بازی خیلی خوبی بود. به بچه‌هایم تبریک می‌گویم. با جام جهانی خداحافظی می‌کنیم و از فردا به دنبال این می‌رویم که با تیمی دیگر و در جامی دیگر دوباره یکدیگر را ببینیم. از فیفا ممنون هستم که چنین تورنمنت‌هایی گذاشته تا بتوانیم بچه‌های جوان را برای آینده معرفی کنیم.

وی افزود: از ملت عزیزم عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم. امیدوارم در مسابقات دیگر این انتظارات دیگر برآورده شود. امیدوارم بتوانیم کاری انجام بدهیم که این مردم عزیز لایقش باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۵۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان