//
کدخبر: ۴۳۳۵ //

حمله یک پرسپولیسی به طرفداران تراکتور؛برای کسانی که فحش دادند متاسفم

هافبک تیم پرسپولیس عنوان کرد:الان در تیم تراکتور سازی فقط یک بازیکن بومی وجود دارد و بس .

حمله یک پرسپولیسی به طرفداران تراکتور؛برای کسانی که فحش دادند متاسفم

به گزارش فرتاک نیوز ،سامان نریمان جهان در واکنش به اتفاقات رخ داده و اعتراضات برخی هواداران تراکتورسازی به خود در پیامی نوشت:

عده ای بسیار اندک از به ظاهر هواداران تراکتور در پیج من ناسزا و فحش های رکیک و بعضا هم خانوادگی به من داده اند ، که واقعا متاسفم برای اینها و بهشون میگم که با این کارهاتون دل مرا که نه بلکه دل هزاران طرفدار واقعی بنده و فوتبال را ناراحت میکنید و این بدور از بدیهیات اخلاقی است و منصفانه نیست.هر چند من یک بازیکن حرفه ای هستم و به این مسایل و فحش ها اهمیت نمیدم و میدانم که از ناحیه هوادار نماها هست ، ولی خانواده من چه گناهی دارند !!!؟؟؟ دوست عزیزی که فحش و بد و بیراه مینویسی ، از شما میپرسم : وقتی از سه تا تیم حاضر اذربایجان در لیگ برتر هیچ کدوم مرا نمیخواهند و در لیست مازاد تیم ماشین سازی قرار گرفته بودم ، انتظار داشتی بروم خونه بشینم و پشت تلویزیون بشینم و یک کیلو تخمه هم بزارم جلوم و به بازی های لیگ فوتبال تماشا کنم !!!!؟ پس در این شرایط باید از جناب اقای برانکو و تیم پرسپولیس متشکر باشم که به من اعتماد کردند و حقیر را از تیم ته جدولی به تیم صدر جدولی یعنی پرسپولیس بردند.

وی افزود:قطعا بنده هم به جناب اقای برانکو اعتماد و اطمینان دارم و هر چه در توان دارم و میگذارم تا به اعتماد ایشان جواب مثبت بدهم تا بتوانم به تیم خودم پرسپولیس در راه قهرمانی در لیگ و اسیا کمک کنم . و اینم خوب میدانم که من یک بازیکن حرفه ای هستم و ششدانگ در اختیار تیم و هواداران ان هستم تا با بازی های خوب دل این هواداران خوب و بی نظیر را خوشحال کنم . و خودم هم نگاهم به تیم ملی و رسیدن به تیمهای بزرگ خارجی هست که انشاالا از پرسپولیس به ان برسم و سالها بتوانم در خدمت پرسپولیس باشم .در خاتمه ضمن ارزوی موفقیت برای تیمهای شهرم ، از این افراد اندک میخواهم که برای نشان دادن ادب و اخلاق خود از همچین حرکات و الفاظ زشت و نامناسب خوداری کنند و اگر دنبال مقصر و ... هستن در جای دیگری جستجو کنند . فوتبال امروز حرفه ای شده و هر بازیکنی این حق و احتمال را دارد که در هر تیمی بازی کند چنانکه الان در تیم تراکتور سازی فقط یک بازیکن بومی وجود دارد و بس . منم این افرادی را که بدون علت فحش و ناسزا میگویند ، به خدا میسپارم و با خدایشان تسویه حساب میکنند انشاالاممنون از تمام دوستان و هواداران واقعی خودم و از بابت تبریک این دوستان بابت پیوستن بنده به پرسپولیس تشکر مینمایم . و به هواداران پرسپولیس بزرگ نیز قول میدهم که در صورت بازی تمام توان و انرژی خودم را بگذارم تا سهم اندگی در پیروزیهای تیم و شادی های این عزیزان و بزرگواران هوادار پرسپولیس ، داشته باشم.

 

 

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان