//
کدخبر: ۴۳۳۴۶ //

فروزان: ۵۰۰ میلیون از شیر مادر هم حلال‌تر برای استقلال و هواداران عزیزش

در روزهایی که طلب بازیکنان از باشگاه‌ها به بحرانی برای فوتبال ایران تبدیل شده است، محسن فروزان از بخشیدن طلب خود به باشگاه استقلال خبر می‌دهد.

فروزان: 500 میلیون از شیر مادر هم حلال‌تر برای استقلال و هواداران عزیزش
به گزارش فرتاک نیوز،

پارس جنوبی در اولین تجربه لیگ برتری خود فردا به مصاف گسترش فولاد تبریز خواهد رفت و محسن فروزان به عنوان دروازه بان این تیم باید برابر تیم سابق خود قرار گیرد.

گلر فصل گذشته صبای قم امیدوار است در اولین گام بتواند از تبریز دست پر خارج شوند و روز خوبی را در هفته اول لیگ پشت سر بگذارند: گسترش تیم خوبی است و مطمئنا بازی در زمین این تیم شرایط سختی روبروی ما قرار خواهد داد. پارس به عنوان قهرمان دسته اول آزادگان به دنبال این است تا حضوری موفق در لیگ برتر داشته باشد و بر این اساس با تفکرات آقای تارتار به دنبال این خواهیم بود تا از این بازی دست پر خارج شویم.

فروزان در خصوص آمادگی این تیم برای اولین بازی لیگ برتری گفت: مسلما بازی‌های ابتدایی با توجه به فشار تمرینات آماده سازی نمی‌تواند تمام توان یک تیم را به نمایش بگذارد و باید از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنیم تا یک شروع موفق در لیگ برتر داشته باشیم. همانطور که گفتم گسترش فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که می‌‎تواند جدالی سخت برای ما تلقی شود اما ما به دنبال این هستیم تا با پیروزی در لیگ برتر استارت بزنیم.

دروازه‌بان پارس جنوبی امیدوار است از این تیم مسیر حضورش در تیم ملی مهیا شود و در این زمینه می‌گوید: خوشبختانه آقای کی‌روش به نام بازیکن و تیم نگاه نمی‌کند و عملکرد فنی بازیکنان ملاک حضور در تیم ملی است و تلاش خواهم کرد با توجه به اینکه فصل منتهی به جام جهانی را پیش رو داریم، عملکرد خوبی داشته باشم تا بتوانم در لیست ایشان نیز قرار گیرم. دنبال اعداد و ارقام و کلین شیت نیستم و همه تیم‌ها مهاجمان فوق العاده‌ای دارند که کار را برای دروازه‌بانان سخت می‌کند و تلاش می‌کنم با آمادگی کامل در هر بازی حضور داشته باشم.

فروزان با اعلام اینکه طلب خود را به باشگاه استقلال بخشیده در این زمینه گفت: من پانصد میلیون از باشگاه استقلال طلب داشتم که همان موقع آن را بخشیدم و از شیر مادر هم حلال‌تر برای این تیم و هواداران عزیزش باشد. اکنون هم 50میلیون از صبا و 100 میلیون از راه آهن طلب دارم که به زودی در خصوص شکایت از آنها اقدام خواهم کرد. به هرحال هر بازیکنی وقتی قرارداد می‌بندد و به تعهداتش عمل می‌کند، خواستار عمل به تعهد طرف مقابل هم هست و موضوع شکایت چیز عجیبی برای دریافت حق نیست.

وی در خصوص اینکه چرا از استقلال بابت این موضوع شکایت ندارد گفت: هیچ کس نمی‌تواند از عشق خود شکایت کند و وقتی من قبول کردم استقلال را قلبا دوست داشته باشم باید آن را هم بپذیرم و مشکلی از این بابت ندارم. نمی‌گویم نیازی به این پول ندارم که اتفاقا خیلی هم نیازمندم اما به هرحال مشکلی نیست و فدای سر هواداران. الان تمام تمرکزم روی موفقیت با پارس جنوبی است و امیدوارم فصل موفقی را داشته باشیم و بتوانیم خواسته‌های هواداران این تیم و مدیریت و خصوصا آقای تارتار را برآورده کنیم.

 

 

منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان