//
کدخبر: ۴۳۳۱۹ //

تمجید آقای خاص از پوگبا/ تنها یک مسی و نیمار در دنیا وجود دارد

سرمربی منچستریونایتد به تمجید از نمایش ستاره فرانسوی تیمش مقابل بارسلونا پرداخته است.

تمجید آقای خاص از پوگبا/ تنها یک مسی و نیمار در دنیا وجود دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 ژوزه مورینیو پس از شکست ۱-۰ منچستریونایتد مقابل بارسلونا در دیداری دوستانه عنوان کرد پل پوگبا ۲۴ ساله نشان داده که در سطح بهترین بازیکنان دنیا قرار دارد.

مورینیو به نقل از ESPN پس از بازی به خبرنگاران گفت:

    تنها یک مسی و نیمار در دنیا وجود دارد. این قضیه در مورد سوارز، مودریچ، کروس، بیل، رونالدو، اینیستا و پیکه هم صادق است. بنابراین آن ها تنها می توانند برای یک باشگاه بازی کنند و ما نمی توانیم آن ها را داشته باشیم. شما می توانید تلاش زیادی بکنید تا بازیکنان تان از نظر تاکتیکی و تکنیکی پیشرفت بکنند اما بعضی بازیکنان خاص هستند و مقابل استعداد آن ها نمی توانید کاری بکنید. در بازی های واقعی سعی می کنید با تاکتیک های مختلف شانس پیروزی تیم تان را بیشتر کنید اما گایه اوقات این کافی نیست.

    تیم در یک بازی می تواند در اکثر دقایق برتر باشد اما بازیکنان خاص برای تغییر سرنوشت بازی به زمان زیادی نیاز ندارند. رابطه بازیکن با توپ فوتبال مهمترین چیز است. حتی به عنوان مربی حریف که روی نیمکت نشستم تماشای رابطه بعضی بازیکنان با توپ شگفت انگیز است. در این بازی یکی از بازیکنان من نشان داد که در این سطح قرار دارد. پل پوگبا نشان داد که در سطح این بازیکنان قرار دارد.

 

 

منبع: برنامه نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان