//
کدخبر: ۴۳۳۱۷ //

جایگزینی مدافع ۱۸ ساله بجای گرانترین بازیکن سپاهان

مصدومیت توأمان ۲ بازیکن هم‌پُست باعث شد تا مدافع ۱۸ ساله سپاهان به فاصله کوتاهی پس از انتقال به تیم بزرگسالان حضور در ترکیب اصلی را در یک دیدار مهم تجربه کند.

جایگزینی مدافع ۱۸ ساله  بجای گرانترین بازیکن سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

ترکیب سپاهان در شهرآورد دوستانه نصف‌جهان یک سورپرایز ویژه داشت که به حضور بازیکنی به نام مهدی رحیمی در جمع ۱۱ نفر اصلی مربوط می‌شد. البته این مدافع ۱۸ ساله اصفهانی که به تازگی با نظر زلاتکو کرانچار از تیم جوانان باشگاه به تیم اصلی سپاهان منتقل شده است حضور در ترکیب اصلی را مرهون مصدومیت ۲ هم‌پُست دیگرش بود.

سعید آقایی که در جریان دیدار دوستانه با تراکتورسازی آسیب دیده بود به احتمال زیاد مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار هفته اول این تیم برابر سایپا ندارد اما کرانچار برای جلوگیری از تشدید مصدومیت مدافع ملی‌پوش تیمش ترجیح داد تا در دیدار با ذوب‌آهن تنها برای دقایقی اندک به او بازی دهد.

تا پیش از این سپاهان به غیر از آقایی، صابر دیده‌ور را هم در پُست دفاع چپ در اختیار داشت اما این مدافع ۲۱ ساله هم اخیراً رباط صلیبی پاره کرده است. آسیب‌دیدگی شدید دیده‌ور باعث شد تا رحیمی به جایگزین اصلی آقایی بدل شود و خیلی زودتر از حد تصور حضور در ترکیب اصلی سپاهان در یک مسابقه دوستانه اما جدی را تجربه کند.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان