//
کدخبر: ۴۳۱۷۲ //

پیوستن "فان باستن" ایرانی به سری A ایتالیا/عکس

ستاره ایرانی باشگاه روبین کازان همچنان یکی از سوژه های جذاب رسانه های ایتالیایی در راه پیوستن به سری A و پوشیدن پیراهن لاتزیو با قراردادی رویایی است

پیوستن  "فان باستن" ایرانی به سری A ایتالیا/عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

در شرایطی که بیشتر رسانه های معتبر و نزدیک به باشگاه لاتزیو از نهایی شدن انتقال ستاره ایرانی روبین کازان به بیانکوچلستی خبر می دهند سایت FoxSport ایتالیا در تازه ترین ادعا نوشت:« بیانکوچلستی با قراردادی 18 تا 20 میلیون یورویی فان باستن ایران را به خدمت گرفت تا خط حمله خود را برای فصل جدید سری A تقویت کند».

در گزارش سایت FoxSport آمده است:« لاتزیو یک جعبه 18 تا 20 میلیون یورویی برای ارائه به باشگاه روبین کازان آماده کرده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا دو الی سه روز آینده طرفین برای کوچ سردار آزمون یا همان "فان باستن" ایرانی ها به شهر رم توافق نهایی را انجام خواهند داد تا ستاره 22 ساله ایرانی ها بعد از علی سامره و رحمان رضایی سومین ایرانی تاریخ سری A لقب بگیرد».

این سایت گزارش خود را این گونه ادامه داد:« سردار آزمون جدی ترین گزینه باشگاه لاتزیو برای پر کردن جای خالی کیتا بالده مهاجم فصل گذشته است که تا چند روز آینده به اینتر یا یوونتوس کوچ خواهد کرد. مهاجمی که در 11 حضور خود در رقابت های اروپایی با پیراهن روستوف در فصل گذشته 4 بار موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان و یورولیگ شد و در بازی های ملی نیز با وجود سن کم در 26 بازی ملی 16 بار موفق به گلزنی شده است تا به همراه ایران صعود زودهنگامی به جام جهانی 2018 داشته باشد».

سایت FoxSport ایتالیا در ادامه موانع این انتقال با وجود تمام سروصداهای رقم خورده را اختلاف دو باشگاه بر سر مبلغ پیشنهادی قلمداد کرد و نوشت:« در ابتدا خواسته های مالی روبین کازان با پیشنهاد لاتزیو چندان منطبق نبود اما رسیدن پیشنهاد به 18 میلیون در کنار دو میلیون پاداش روس ها را حسابی وسوسه کرد تا به این انتقال تن بدهند». نویسنده این گزاش مدعی شد هم زمان با نهایی شدن انتقال مهاجم ایرانی به شهر رم و پوشیدن پیراهن لاتزیو باشگاه ایتالیایی از شر جورجویچ صرب رها خواهد شد و این مهاجم که در برنامه های تاکتیکی سیمونه اینزاگی سرمربی تیم جایی ندارد را به باشگاه المپیاکوس واگذار خواهد کرد.

 

01211322

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان