//
کدخبر: ۴۳۱۶۴ //

در اولین نشست خبری فصل قلعه‌نویی غایب بود

سرمربی ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از مسابقه برابر سیاه جامگان غایب بود و به جای او دستیار پرتغالی اش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 در اولین نشست خبری فصل قلعه‌نویی غایب بود
به گزارش فرتاک نیوز،

میگوئل در ابتدا از برگزاری اولین بازی ذوب در مشهد ابراز خرسندی کرد و گفت: باعث افتخار ماست که اولین مسابقه را در این شهر مقدس برگزار کنیم و این انگیزه و توان بالایی به ما می بخشد.

دستیار اول قلعه نویی گفت: در این ۶ هفته تمام بازیکنان خوب تلاش کردند. خیلی مهم بود که تفکرات سرمربی را بفهمیم. وحدت قوی در بین ماست. توانستیم باشگاه با انگیزه ذوب و مربی جاه طلبی مثل قلعه نویی را با یکدیگر هماهنگ کنیم. در هر بازی که وارد شویم برای برد به میدان می رویم. فردا بازی سختی داریم و تمام تلاشمان کسب پیروزی است. مطمئنم تلاشمان را به طور کامل برای پیروزی خواهیم کرد.

البته درخشان مهر و مهدی پور و محمد ستاری مصدومیت دارند و به دیدار فردا نمی رسند.

وی درباره هدف گذاری تیم ذوب آهن در این فصل گفت: مشهد شهر زیبایی است. ما فصل گذشته دو بار اینجا بازی کردیم و بردیم‌. فعلا هدف ما پیروز از میدان خارج شدن است. هدفمان از امسال، در حال حاضر بردن بازی فرداست.

میگوئل درباره نقل و انتقالات تیمش هم گفت: تمرکز ما روی بازیکنان فعلی هست. آنها خیلی خوب کار کرده اند. از آنها راضی هستیم. احتمالا یک فوروارد خارجی جذب خواهیم کرد. بازیکنان براساس اعلام نیاز کادر فنی جذب شدند و از مجموعه ای که در اختیار داریم رضایت داریم.

 

 

منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان